Nevíme, o jaký motor se jedná, ale předpokládejme, že čidlo vačky bude někde mezi vačkovými koly a kabel od něho zcela jistě nepovede přímo do ŘJ motoru, na jeho konci bude konektor, jímž bude čidlo připojeno ke kabelovému svazku motoru. Najdi čidlo a běž po kabelu, rozpoj konektor a vyčisti, prostříkni, možná podle povrchového poškození najdeš i místo závady (je-li skutečně v kabelu a ne v čidle samotném.)
W124 E320 Coupé - u mě dobrý |
Vážení , už jsem tu nějakou dobu nebyl. Usmyslel jsem si, že zpojízdním Vectru B X20XEV (2,0 16V), která několik let stála. Takže olej, rozvody,(řemeny, kladky, vodní pumpa,) chladicí směs, vyčistit nádrž, potrubí, lištu, vyměnit palivový, vzduchový, olejový a kabinový filtr, nalít nový bemzin a dát novou baterku. Nestartuje, vadný konektor pal. čerpadla. Oprava. Startuje, jede plynule, skoro normálně. Startuje na brnk. Jde vytočit, svítí kontrolka motoru a je taková jalová. 100kW si představuji jinak. Diagnostika: vadný snímač vačky. Po smazání za 2 s naskočí znovu. Záměna se snímačem kliky vyloučena, po odpojení snímače vačky jede dál bez změny. Snímač vačky vyměněn 5x, 3x náhrada, 2x Siemens Stále hlásí tutéž chybu. Dnes měřeno napájení na prostředním pinu č. 2. Má být 5V (jak jsem tady někde četl), ale je jen 2,5V. Může být, prosím, způsobeno některým snímačem, s kterým má společné napájení? (chladivo, nasávaný vzduch?) Už nevím, kde jinde hledat. Díky, Xc. Neví někdo, prosím, co je ve schematu řízení vedle P47 vpravo, jmenuje se to Y18 a má to vývody A,B,C,D,E. Moc dík. |