• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
motor chcípl a nejde nastartovat
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
alimos
Wednesday 02 July 2014 - 10:57:05 Citovat
Host
zdravím,mám opel vectra A 2.0i,motor C20NE.V sobotu jsem ujel asi 15 km a a při předjíždění a podřazování mi v motoru mírně cuklo a následně mi chcípl motor úplně.vypadalo to jako by mi došel benzín ten tam ale byl a už po startování nenaskočil.Nechal jsem se odtáhnout a mrknul na to.Jsem úplný laik ale podle knihy jak na to jsem kontroloval co se dalo.benzín to dává, jiskru taky.má to snahu naskočit,ale jen v tom blafne.Dnes se mi na to koukal mechanik,ale nemá čas mi to spravovat,ale zdálo se mu že to dává malou jiskru.myslí si že by to mohlo být i baterkou.je už asi 7 let stará a sám se divím že je ještě funkční.Strácí baterka stářím výkon?čím by to mohlo ještě být.Poradte.
Colommbo
Wednesday 02 July 2014 - 13:31:29 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Akumulátor stářím neztrácí ani tak výkon jako takový (i když samosebou trochu ano, aby mě tu někdo netahal za slovíčka...), jako spíš schopnost v době klidu udržet kapacitu potřebnou pro startování - jakmile motor už chytí, tož el. energii dodává alternátor a baterka slouží jen jak úložiště jejího přebytku. Tedy opotřebovaný akumulátor může mít vliv na (ne)schopnost nastartovat, ale příčinou předchozího náhlého zdechnutí motoru určitě není, tu je potřeba hledat jinde. Poměrně častou (a u osmiventilů někdy náhlou) závadou je nefunkčnost snímače otáček klikové hřídele, nicméně osobní zkušenost s Omegou mám takovou, že odejde-li čidlo kliky, benzín sice na lištu jde (vstřiky ale neotevírají), ale svíčky nepálí...