• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Benzinove V6 motory
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Stepo
Tuesday 19 February 2013 - 08:30:45 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
ZZ napsal ...

Se divím, že tu nepadl návrh na toto bezvadné suprové zařízení:
Odkaz



Ja se nopak nedivim vubec, nikomu z nas uz neni 10 a moc dobre vime z ceho a jaka data bere ECU pro nastaveni smesi.
Navic inzerent by mel dostat par facek za tu cestinu, co tam predvadi.

ciba
Tuesday 19 February 2013 - 13:38:34 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
V tomhle pripade je nejlepsi cesta opravdu kompresor... a kdyz ne tak tam hodit mantzel box, vacky z i500, lehci setrvak a vymenit svody a vyfuk a dolatit k tomu jednotku a ciste teoreticky kdyz se ti povede zvednes vykon o 30-35koni , ale zalezi v jakem stavu mas motor..(nicmene ten vykon se stejne nejvice zvedne ve vyssich otackach)

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
Anonymní
Sunday 27 August 2017 - 21:04:00 Citovat
Host
čáu klucí,nemá tu náhodou někdo na prodej mantzel power box ?
Anonymní
Tuesday 29 August 2017 - 20:32:59 Citovat
Host
Brenky napsal ...

chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně.
zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku.
Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun.
Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí.
Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit!


Čáu,prosím tě nemohl by jsi se se mnou podělit o rozměry Matzel boxu?Hledal jsem box na netu a nic u nás není.Jedině přímo na mantzel.de a ten je za bambilion.Předem dík za odpověď
Bob
Colommbo
Wednesday 30 August 2017 - 08:51:44 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Já ti teda nevim, Maruš, ale patlat se s domácí výrobou mantzelboxu a ještě si zasírat motor otevřeným filtrem s mlhavou vidinou nějakých pofiderních deseti koníků, který stejně nepoznáš (placeboefekt)...? Omega nikdy asfalt trhat nebude, pálení gum je pro puberťáky, auto je stylově určeno pro pohodové plutí krajinou v případě V6 s projevem i výkonem zcela dostatečným...
P.S. S rozměry mantzelboxu by mohl pomoci i Láďa (ciba.) Potíž je ale v tom, že už sem nechodí...

[ Upraveno Wednesday 30 August 2017 - 12:40:21 ]

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jerry
Thursday 31 August 2017 - 20:26:17 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Ahoj Colommbičku pravdu řčíš

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Martin
Monday 25 January 2021 - 14:47:37 Citovat
Host
Brenky napsal ...

chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně.
zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku.
Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun.
Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí.
Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit!


Zdar nemas náhodou ještě ten mantzel box na omegu nebo plánek na výrobu?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1277 sec,0.0979 z toho dotazů.