Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Benzinove V6 motory |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ja se nopak nedivim vubec, nikomu z nas uz neni 10 a moc dobre vime z ceho a jaka data bere ECU pro nastaveni smesi. Navic inzerent by mel dostat par facek za tu cestinu, co tam predvadi. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | V tomhle pripade je nejlepsi cesta opravdu kompresor... a kdyz ne tak tam hodit mantzel box, vacky z i500, lehci setrvak a vymenit svody a vyfuk a dolatit k tomu jednotku a ciste teoreticky kdyz se ti povede zvednes vykon o 30-35koni , ale zalezi v jakem stavu mas motor..(nicmene ten vykon se stejne nejvice zvedne ve vyssich otackach) Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | čáu klucí,nemá tu náhodou někdo na prodej mantzel power box ? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Brenky napsal ... chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně. zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku. Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun. Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí. Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit! Čáu,prosím tě nemohl by jsi se se mnou podělit o rozměry Matzel boxu?Hledal jsem box na netu a nic u nás není.Jedině přímo na mantzel.de a ten je za bambilion.Předem dík za odpověď Bob | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Já ti teda nevim, Maruš, ale patlat se s domácí výrobou mantzelboxu a ještě si zasírat motor otevřeným filtrem s mlhavou vidinou nějakých pofiderních deseti koníků, který stejně nepoznáš (placeboefekt)...? Omega nikdy asfalt trhat nebude, pálení gum je pro puberťáky, auto je stylově určeno pro pohodové plutí krajinou v případě V6 s projevem i výkonem zcela dostatečným... P.S. S rozměry mantzelboxu by mohl pomoci i Láďa (ciba.) Potíž je ale v tom, že už sem nechodí... [ Upraveno Wednesday 30 August 2017 - 12:40:21 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 782 | Ahoj Colommbičku pravdu řčíš Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Brenky napsal ... chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně. zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku. Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun. Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí. Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit! Zdar nemas náhodou ještě ten mantzel box na omegu nebo plánek na výrobu? | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |