Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
cvakání hydroštelů a kontrolka oleje |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Terryz |
| ||
Host | Zdravím, potřebovala bych poradit. Mám opel corsu c 1.2 16V, rok výroby 02, ujeto 103000km. Po ujetí cca 15km mi začnou cvakat nejspíš hydroštely. Už jsem byla dvakrát na výměně, pokaždé to byl jeden či dva, chvilku dobrý, ale zase se to opakuje.. Když ujedu 30 km, začne svítit kontolka oleje při brždění - ale oleje je tam dost, ani neubývá. Nikdo si s tím neví rady, nevíte někdo co by to mohlo být??? Díky | ||
| |||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | Že by se tu nenašla odpověď Odkaz VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
Ivan.... |
| ||
Host | ...po zahřátí motoru nechat změřit tlak oleje...a pak se uvidí....tipoval bych jako jednu z možností zanesený sací koš čerpadla.... | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Kontrolovali při výměně hyder, jestli jde dostatečný tlak oleje nahoru? Buď viz příspěvek sací koš a nebo přicpaný kanálek nahoru, raději pořešit co nejdříve, jestli to nahoru nemaže, nebo málo, brzo udělá pá pá i vačka. To se pak hydra můžou měnit donekonečna. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | A ako zitim, ci nie je ucpane mazanie? Dal som dole veko ventilov a pri startovani zacne striekat jemny prud pri retazi, ale inak nic. Vie mi niekto povedat odkial vsade ma ist olej? Dakujem | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze je potreba zmerit ten tlak. Taky uz muze byt motor vybehany a olej proste moc proteka a nema dostatecny tlak, v nejhorsim pripade. Tady by provizorne pomohl hustsi olej. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||