• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Opel Combo rv 96. diesel - el. schéma
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lasskoun
Wednesday 13 April 2011 - 18:22:41 Citovat
Host
Prosím moc, již přes 14 dní neúspěšně hledám el. schéma zapojení starýho Comba. Zlobí dobíjení, přestože je altík vyměněn za nový, a já nevím, kde ve vozu hledat regulátor napětí. Kde změřit, co se vlastně děje. Obdenní nošení akumulátoru domů na dobíjení mě už neba.

Díky moc!!! Email: lasskoun(zavináč)seznam.cz
Martas
Wednesday 13 April 2011 - 18:25:33 Citovat
Host
Regulator napeti je zcela urcite soucasti alternatoru, to ti reknu i bez schema.

Rozsveci se ti na palubce kontrolka dobijeni ?
Lasskoun
Wednesday 13 April 2011 - 18:29:15 Citovat
Host
Ano, rozsvěcí.
Lasskoun
Wednesday 13 April 2011 - 18:36:29 Citovat
Host
Doplnění:
- při sešlápnutí plyn. pedálu (vyšší otáčky) se napětí na akumulátoru nezvyšuje (oproti napětí při vypnutém klíčku)
Martas
Wednesday 13 April 2011 - 18:40:29 Citovat
Host
No tak ono by se napeti nejak dramaticky zvysovat nemelo, prave proto je tam ten regulator, na volnobeh by to melo davat rekneme 13V, na zvysene otacky treba jen o pul 0,5V vice (oboje + - nebrat dogmaticky).
Lasskoun
Wednesday 13 April 2011 - 18:57:22 Citovat
Host
Když ono ale to napětí na akumulátoru klesá stále. Přes den tak z důvodu úspory jezdím na parkovačky, se zapnutým multimetrem na palubce, a když napětí klesne pod 10,5 V, tak měním akumulátor za nabitý.
Legend
Thursday 14 April 2011 - 17:22:13 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
V tom případě dobíjení nefunguje vůbec. Je nový alternátor nový, nebo "nový z vrakoviště"? Na schématu není co zkoumat, do altíku vede jen tlustý kabel přímo na baterku a tenký na kontrolku. Zkus ještě odpojit tenký kabel z altíku a změřit na něm napětí při zapnutém zapalování - mělo by tam být 12V a v tom případě bych hledal chybu v altíku.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Lasskoun
Wednesday 20 April 2011 - 14:07:35 Citovat
Host
Altík je zcela nový. Byl vyměněn poté, co byl ten starý odborníkem specialistou diagnostikován jako vadný.

Ještě malé upřesnění k předchozímu:
- kontrolka dobíjení svítí jenom občas (spíše jenom pomžourává - žhne)
- napětí při jízdě nepřesáhne 12,7V a to pouze při zapnutých parkovačkách (při potkávačkách nebo dálkových padá postupně dolů i při nejvyšších otáčkách).
Martas
Wednesday 20 April 2011 - 14:13:05 Citovat
Host
Jeste se nabizi otazka, zda byl menen pouze alternator a "elektronika" se pouzila puvodni a nebo komplet ?

Pokud se menil pouze alternator bez elektroniky nelze vyloucit, ze byl spatny diodovy mustek, nebo regulator napeti (tomu by odpovidalo to prosvedcovani kontrolky).
Lasskoun
Friday 22 April 2011 - 15:51:14 Citovat
Host
Alternátor byl vyměněn celý za nový kus. Komplet se vším, vč. vodní pumpy.

Tento týden bylo Combo dáno do servisu, kde byla provedena zmíněná výměna. Onen nový altík byl vyndán a poslán na kontrolu. Je prý v pořádku. Bylo ještě jednou provedeno porovnání řemenice na novém a na starém = jsou totožné (vnější průměr se zcela shoduje, vnitřní se liší o 1mm).

Pls, ještě nějaký nápad? Thx a hezký víkend přeji.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1331 sec,0.1035 z toho dotazů.