• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Slabší výkon, lehké škubání motoru, vynechávání válce
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jirkaa
Thursday 01 December 2011 - 19:03:03 Citovat
Host
Ahojte kluci,

mám problém s tigrou 1.6, 16V. Motor mi přestal jet na 4 válce, jel jen na 2. Měl jsem vadné kabely od svíček. Nyní mi jede vůz na 4 válce s novými svíčkami, ale vynechává mi za jízdy některý z válce (válců) jak za chladna tak za tepla. Začne to cukat v nižších otáčkách okolo 2000- 2300 někdy i výše, výkon je slabší a cuká mi auto. Nevím si již s tím rady.

Nedokázal by někdo poradit čím by to mohlo být?

Děkuji

Jiřik
Thursday 01 December 2011 - 19:24:53 Citovat
Host
Je možné, že se přítomností nespáleného paliva toto dostávalo po zažehnutí ve výfuku zpět do nefungujících válců, kde tak mohly být podpáleny výfukové ventily. Tenhle motor na to navíc trpí nech změřit tlaky.
Jirkaa
Thursday 01 December 2011 - 20:09:25 Citovat
Host
Tlaky jsem si měřil na každím válci je 15,5 - 16.5 barů, je to v pořádku?
Gumidek83
Friday 02 December 2011 - 08:20:44 Citovat
Host
jestly se motor i třepe tak bych zkusil zapalovaci cívku(modul) už jsem se s tim setkal
lesak
Friday 02 December 2011 - 11:34:23 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
já bych to taky viděl na vadnou cívku docela často vadné kabely jdou do zkratu nebo neodvedou napětí a tím cívku zničí.Ty tlaky vypadají jako v pořádku.Kdyby byl podpálen ventil tak tam nebudou a válec nepojede vůbec nebo až v hodně vysokých otáčkách.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Jirkaa
Friday 02 December 2011 - 19:13:01 Citovat
Host
Ahojte, děkuji za radu, rád bych vyměnil a zkusil tu cívku, alevšak nemám možnost ji nikde půjčit ani ze starého vozidla. Rád bych si ji změřil, nevíte náhodou jaké hodnoty odporu bych na cívce měl naměřit? Děkuji
Jirkaa
Friday 02 December 2011 - 20:32:28 Citovat
Host
Ahoj,
chtěl bych se tě zeptat zda netušíš jaké hodnoty odporů bych měl naměřit na cívkce?Mám tigru 1.6 Nebo mám porovnat hodnoty odporů mezi 1,2,3,4 a měly by být stejné?

Díky za radu


lesak napsal ...

já bych to taky viděl na vadnou cívku docela často vadné kabely jdou do zkratu nebo neodvedou napětí a tím cívku zničí.Ty tlaky vypadají jako v pořádku.Kdyby byl podpálen ventil tak tam nebudou a válec nepojede vůbec nebo až v hodně vysokých otáčkách.

Jiřik
Saturday 03 December 2011 - 17:41:19 Citovat
Host
Lesáku asi máš pravdu, ale podpálením ventilu a snížením tlaků např. na 5 atm.
u některého z válců by se to mohlo chovat podobně.
lesak
Saturday 03 December 2011 - 21:30:51 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Jiříku máš pravdu ale psal že tlaky má 15,5 a 16,5 což by ušlo takže ventili to nebudou.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Jirkaa
Sunday 04 December 2011 - 21:06:55 Citovat
Host
Ahojte,
dneska jsem vyměnil palivový filtr a odpojil výfuk před katem a dělá to pořád.
Zkusil jsem také odpojit zcela lambdu a je to stejný. Mám domluvenou na zkoušku výměnu cívky, doufám, že to již bude ono nebo já nevím.

Co si myslíte o EGR ventilu? Mohl by to dělat třeba on? Nebo co ještě zkusit??

Díky

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1909 sec,0.1516 z toho dotazů.