• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
někdy jde ąpatně nastartovat..
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Lukáą
Tuesday 05 April 2005 - 13:14:28
Host
jeątě k těm relátkám, kdyľ uľ jsme u nich. Není to dávno, co jsem se vyděsil, kdyľ jsem stčil klíč do zapalování a zapnul elektriku tak mi to zpod volantu udělalo trrrrrrrrrrrrrrt. Otevřel jsem motor a ąel po zvuku a dopídil jsem se toho, ľe to dělá při zapnutí elektriky neuvěřitelný rachost od relátek. Jako kdyľ něco zkratujete ..takový aľ děsivý zvuk. Kdyľ sedím v autě jenom to tak zarachotí a pak to přestane, ale zvenku při otevřeném motoru ... no hrůza. Vąiml jste si toho někdo? Nebo si to zkuste poslechnout při otevřeném motoru a staľeném okýnku.
Lib
Tuesday 05 April 2005 - 13:19:40
Host
Lukáą212.111.5.106 napsal ...
2beduard ..dělá to naprosto přesně tak, jak popisujeą. Zkusím zítra nechat rotáhnout ty kontakty a pak se uvidí. Kdyľ to nepomůľe, tak pak tvá teorie bude mít něco do sebe.

2Lib: a kdyľ startuju těsně po zapnutí elektriky, tak mi to někdy ani neąkytne a já to přisuzuju tomu, ľe si čerpadlo nanatáhlo potřebné mnoľství paliva a proto to nedělám. Chvilku počkám a pokud auto bylo studený, chytne hned. Kdyľ bylo krátkodobě zahřáté a pak vypnuté a do 20 minut startované, tak to někdy zakraví.

Hmm, teď jsem si vzpomněl, ľe tohle u ąkodulí dělaly kabely. Jenom dotaz, vojín Kotaz, měnil někdo z vás kabely? Já jeątě ne.


Kabely sem jeste nemenil, pan Etzold a pan Merak rikaj, ze odpor kabelu je v norme
maniac
Wednesday 06 April 2005 - 08:06:11
Host
2 thomas prosim tě nemáą nějakou fotku kde přesně ta krabička s těma relátkama je?protoľe já mám x20xev a můľe to být jinde...jinak tedy jeątě jednou nevím kde je ABS ale kdyľ stojím před motorem tak v pravo je baterie pak nějaká podlouhlá krabička a dále uľ nevím .... díky za radu...
Lukáą
Wednesday 06 April 2005 - 11:45:14
Host
kluci, doufám, ľe mě neukamenujete za to, co jsem zjistil, ale v Opelu mi říkali ľe by to mohlo být tím ohřátím/ochlazením motoru na teplotu, kdy jeątě vlastně neví o co go a pak to kraví sytičem nebo naopak tím, ľe směs neobohatí správně. Kaľdopádne bez diagnostiky těľko říct. Takľe ty vąeobecné blabla. Ale co jsem zjistil - a to jsem si teda připadal jako kokot (ľe jsem se vůbec ptal), ľe s těmi relátky je to p*čovina největąího kalibru. Buďto jdou a nebo nejdou a mám se prý zeptat, co vlastně ľe prý dělají relátka vstřiků. Tak ze mě udělali debila a mám po ptákách. Jak to teda vlastně s těmi relátky je a co vlastně dělají se vstřiky? A» jim to tam můľu natřít? Relé na pumpu to jeątě chápu, ale tomu ostatnímu se mi vysmáli. Tak teď nevím jak to je.
Thomas
Wednesday 06 April 2005 - 11:47:46
Host
To manac
Písni mi E-mail adresu a já ti to poąlu.
Buď něco najdu, nebo ti to blejsknu. Ty motory jsou úplně stejný i "vąe" okolo. Liąí se pouze obsahem.

Thomas
Thomas
Wednesday 06 April 2005 - 11:48:19
Host
To manac
Písni mi E-mail adresu a já ti to poąlu.
Buď něco najdu, nebo ti to blejsknu. Ty motory jsou úplně stejný i "vąe" okolo. Liąí se pouze obsahem.
Email
Thomas
maniac
Wednesday 06 April 2005 - 12:23:06
Host
2 lukáą no to sou fakt chytráci v tom opelu akorát dělaj z lidí debili a co ti jako teda na to poradili - jako myslím co s tím udělat aby to nedělalo....jinak ty relátka to fakt nevím k čemu přesně slouľí...zatím
maniac
Wednesday 06 April 2005 - 12:53:11
Host
Thomas81.27.192.72 napsal ...
To manac
Písni mi E-mail adresu a já ti to poąlu.
Buď něco najdu, nebo ti to blejsknu. Ty motory jsou úplně stejný i "vąe" okolo. Liąí se pouze obsahem.

Email


Thomas




tak sem ti napsal na tvůj email můľeą mi to poslat jestli budeą mít čas díky
Thomas
Wednesday 06 April 2005 - 13:31:25
Host
Jedno relátko je nato, ľe po otočení klíčku sepne a pustí ątávu do čerpadla. To druhé po otočení klíčku sepne ątávu do vstřikovacích ventilů, které pak ovládá ř.j. Jaké koliv z těchto relátek můľe ř.j. vypnout ( např. při přetočení motoru atd.)
Pokud je to relátko extremě napálené ( PROTÝKÁ TU VELKÝ PROUD), tak nemusí tzv. úplně převádět a dělá problémy.
Někdy se naopak můľe stát, ľe se kontakty přilepí k sobě a zústane seplé, ale to jsou extrémy...
Thomas
maniac
Wednesday 06 April 2005 - 14:31:31
Host
Thomas81.27.192.72 napsal ...
Čau kluci, mě to dělalo také, ale jen na teplém motoru a jednou jsem o tom kecal s Andrejem a ten mi poradil, ľe na 95% to děljí napálené kontakty na relátku čerpadla nebo vstřiků. Je fakt , ľe jsem je rozebral a vyčistil (a zkutečně bylo co čistit ), a od té doby mam klid.
Ta relátka jsou v mot. prostoru vedle nádrľky na vodu.
Tak snad vám to pomůľe také....
P.S. můj motor X18xe, ale podle Andreje to dělá u obou stejně.

díky za email jeątě se chci zeptat jestli ti to dělalo pokaľdé nebo jen někdy a jeątě jeden dotaz ohledně těch relátek vyndavat a čistit jen při odpojené baterii?nebo stačí jen vypnout klíček?díky
Thomas

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2401 sec,0.1819 z toho dotazů.