• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
podtlaky 3.0 MV6
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Michal
Wednesday 24 February 2010 - 18:45:38 Citovat
Host
Ahoj lidi,chtěl bych se vás zeptat,jestli náhodou nemáte někdo schéma jak mají být zapojeny podtlakové hadičky(trubičky) na motoru 3.0 MV6-měnil jsem motor a už se nám nepodařilo zjistit kam která patří.Děkuju moc za rady
McJOHN
Thursday 25 February 2010 - 12:54:12 Citovat
Uživatel #1085
Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08
Příspěvků: 329
Pokusil jsem se udělat nějaké obrázky a popis, snad to pomůže.









1) obr.1. podtlaková klapka - odsud vede hadička k podtlakovému ventilu obr.8."B" (také obr.6.), který má dva vstupy.
na vrchu tohoto ventilu je "T" rozdvojka, "B" je přívod od H(obr.1.)jeden vývod je do ventilu a druhý označený jako "A" pokračuje dál k boxu,umístněn pod sáním, Viz. obr.9.
Pozor na tom boxu jsou výstupy každý jinak silný.
Na tom samém ventilu u sání (kde je "T"), je boční výstup označený jako "C". Ten propoj s podtlakovou regulační klapkou na obr.5. (vlevo, označený jako "I")

2) na obr.2 jsou z centrální hadice dva výstupy. Ten první (blíž k Tobě označen "G") vede do ventilu u klimatizace "J" viz. obr.5. i 7.

3) druhý vývod z centrální hadice je rozbočen "T" rozdvojkou
jedna část vede přímo na vacuum box pod sání (vývod "D", druhá strana z "T" kusu vede podél motorové stěny dovnitř. viz obr.3
tam jak je pilový filtr, kde je další "vacuum box" pro ovládání klimatizace

4) druhá hadice z interiéru vede do trojcestnýho ventilu topení za motorem. viz. obr.4

Pár doplňujících dokumentů


kdyby si tomu nerozumněl, tak mi napiš,případně vlož sem fotky co Ti nepasuje a pod.


[ Upraveno Friday 27 May 2011 - 11:32:31 ]

Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice)
Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje)
Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila)

Gumidek83
Tuesday 13 September 2011 - 08:03:30 Citovat
Host
Nebyl bz tu někdo kousek od Ostravy z V6 kou abych to s nim mohl porovnat jestly to mam zapojene správně, jsem z Bohumína.
Stepo
Tuesday 13 September 2011 - 17:09:24 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Cece byl
Jsem primo z OV, problem je, ze dneska je posledni den, kdy se na to muzem podivat, pak az v nedeli, nebo pristi tyden ( zitra odletam pryc ).
Pokud to stihnes dneska, napis na Email telefon, obratem se ozvu.
Gumidek83
Wednesday 14 September 2011 - 03:58:10 Citovat
Host
nejak nevidim tvuj meil. můj telefon je 732 233 442 tak se domluvime na přistí týden
stvacek
Sunday 08 January 2012 - 21:03:02 Citovat
Host
chtěl jsem se zeptat zda toto schéma je shodné s 2,5 v6
Gumidek83
Monday 09 January 2012 - 10:13:18 Citovat
Host
ja myslím že určitě.
Tomin
Friday 28 June 2013 - 09:15:03 Citovat
Host
McJOHN: prosim Te, nemas nejaky nakres zapojeni systemu chlazeni/topeni ?
Omega mi v lete stale trochu topi kdyz mam vypnutou klimu. Asi to dela kazda, mam druhou a topi stejne.
Tak bych se chtel podivat jestli by neslo nejak (treba dodatecnym el.ventilem) uplne zastavit vodu jdouci do radiatoru.
Diky predem.
Colommbo
Friday 28 June 2013 - 10:06:37 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Omega to má nastavené tak, že prakticky topí stále (radiátorem neustále protéká horká voda) a teplota vzduchu do kabiny se koriguje pomocí klapek, které mísí teplý vzduch se studeným, popř. přívod teplého vzduchu přivírají. Teď si nejsem zcela jist, jsou-li klapky ovládané podtlakem nebo servomotorky, ale spíš to bude druhá varianta. Pokud ti tedy Omča stále trochu topí, je něco špatně v ovládání klapek...
P.S. Přístup k radiátoru je horší než k penězům, ale kdybys jen chtěl omezit či zavřít vstup horké vody, možná by to stačilo u trojcestného ventilu, který je schovaný někde pod torpédem...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Tomin
Friday 28 June 2013 - 13:36:27 Citovat
Host
A Vam to opravdu fouka STUDENY vzduch ? Vcera bylo venku dopo. 14 stupnu a pri vypnute klimatizaci a pri nastavene teplote na LOW me sel z vydechu teply/vlazny vzduch a v aute samo. vedro.
Mam Cecko 2000, ale delala to stejne i Beckova.
Jinak topeni chodi dobre, nezaznamenal jsem nejaky problem. Klapka urcite "klapkuje", protoze v zime to reguluje teplotu bez problemu. Leda ze by tedy nedosedala uplne do polohy studena.
Jakmile zapnu klima (vypnu ECO), dochladi se to ok.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1494 sec,0.1157 z toho dotazů.