Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega B motor |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Nord |
| ||
Host | Zdravím všechny omegátory. Pročítám si diskuzi a všude je spousta skvělých rad, ale já se úplně neumím zařadit se svými problémy. Mám pravidelně servisovaný kousek z roku 96 od prvního majitele, najeto 440 tis. km.. Problém 1: Problikává mi žlutá kontrolka chyby motoru. Prakticky při každém přeřazení nebo sundání nohy z pedálu. Někdy jen na chvilku, někdy musím prošlápnout spojku abych mohl jet dál. V tom momentě když svítí kontrolka, šlápnu na plyn tak nic, mrtvo. Už jsem si na to zvykl, ale už se to zhoršuje a je to častější. Čerpadlo? Kolik by stála oprava? Problém 2: Omega je totálně mrtvá, když jedu na pětku kolem 100 km\h a chci předjet. Absolutně nejde do otáček. Když podřadím tak to samé. 2500 a končí. Někdy ale jede pěkně a já si říkám, že se dobře vyspala. Ale jinak je to lenochod a předjíždí mě i majitelé litrových aut. Prtoblém 3: Dnes ráno jsem nemohl nastartovat. Bylo 0°C. Tak dlouho jsem točil až se nakonec Omega rozkucala a naskočila. Teď je venku 2°C a chytla. Jsou to asi žhavící svíčky, protože baterii mám novou? Díky všem, kteří mi odpoví a omlouvám se všem, kterým se moje problémy zdají být dětské a snadno řešitelné. Kdyby byl někdo z liberecka, rád se dohodnu na nějakém servisu a výpomoci. Raději zaplatit omegátorovi, než v servisu že? Díky za rady. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No zapoměl jsi sice napsat co máš za motor,ale OB 96´ má jen jeden typ motoru kterej má žhavící svíčky Mě kontrolka motoru neproblikává ale to co popisuješ se mi nepravidelně stává taktéž a to čím dál častěji.Byl jsem na diagnostice která nic nepoznala.Mě pomáhá když sešlápnu spojku a nechám motor spadnout na volnoběh a pak zas jede jak má.Podezírám klapku na turbu.Buď je ona samotná přidřená a chce jen rozhejbat a nebo je něco s ovládáním. momentálně OB moc nejezdím a tak to neřeším. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Nějak mi uniklo co tam je za motor , jen jsem vydedukoval že asi nafta ? ale jaká ? 440 tis km je opravdu dost tam už může zlobit milion věcí , chtělo by to diagnostikovat a projít konektory , kabeláž atd to už při těchto km může být taky ko . Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | JOB napsal ... No zapoměl jsi sice napsat co máš za motor,ale OB 96´ má jen jeden typ motoru kterej má žhavící svíčky Mě kontrolka motoru neproblikává ale to co popisuješ se mi nepravidelně stává taktéž a to čím dál častěji.Byl jsem na diagnostice která nic nepoznala.Mě pomáhá když sešlápnu spojku a nechám motor spadnout na volnoběh a pak zas jede jak má.Podezírám klapku na turbu.Buď je ona samotná přidřená a chce jen rozhejbat a nebo je něco s ovládáním. momentálně OB moc nejezdím a tak to neřeším. právě že tam byl ještě 2.0 v naftě proto jsem se ptal na motor Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No já mám za to že v OB 96´ještě nebyl spíš až tak 1998, ale možná kecám. !!(a) Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | JOB napsal ... No já mám za to že v OB 96´ještě nebyl spíš až tak 1998, ale možná kecám. !!(a) Jo na tom něco bude, ale 96 bude možná fakt jenom o té 2,5 co tak málo žere Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Nord |
| ||
Host | Omlouvám se, 2,5 TD 96 kW. Asi bude nejlepší to dát přímo do Opla v LBC co? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No tady bych byl trosku opatrnej, ona by se tim servisem mohla cena omegy tak z 3-4 nasobit Kazdopadne by to chtelo nejdriv diagnostiku a zjistit, co s tim je... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No diagnostiku už by měl mít dneska každej normální servis jinak nechápu jak můžou pracovat.Bohužel zrovna tenhle motor bejvá problém načíst neboť to je vlastně BMW a já osobně znám jen pár lidí co má diagnostiku která mi alespoň vyčte paměť závad. Takže tě ten autorizák asi nemine ale mě tam nic nenašli Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Zkontroluj a popřípadě si půjč na zkoušku jiný EGR. Na 99% je to ta příčina. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |