Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Co se stane když rozvody budou KO? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | Dvoutakt opacne natocit jde, netvrdim ze kazdejm ale stary Jawy sly v pohode, akorat pak magneto nedobijelo vubec a dynamo davalo opacny napeti _; | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Ano u dvoutaktu je to jiné,zářný příklad je Velorex s motorem Jawa,kde se pouze pootočilo zapalováním a nastartovalo se opačně. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | nejsem si jistej, protože jsem takovou věc nikdy nezkoušel... __; zato jsem si hodně hrál s odtrhem a předstihem kladívka... motor bez ventilů v opačným chodu jistě nemá problém, akorát jiskra nebude v předstihu ale ve zpoždění !!(a) takže by asi běžel ale IMHO hodně blbě .. (velorex jsem zatim ještě neměl..) | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Velorex jsem videl v TV celkem rychle s tim couval .... Motorku sem zkousel osobne, poslechove to melo zvuk uplne normalni, rozjelo se to taky stejne jako popredu, ale jakej tah to melo nevim, ono se na motorce pozadu dost blbe jezdi. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Lhex napsal ... nejsem si jistej, protože jsem takovou věc nikdy nezkoušel... __; zato jsem si hodně hrál s odtrhem a předstihem kladívka... motor bez ventilů v opačným chodu jistě nemá problém, akorát jiskra nebude v předstihu ale ve zpoždění !!(a) takže by asi běžel ale IMHO hodně blbě .. (velorex jsem zatim ještě neměl..) Zapalování není pevné ale přez lanko pohyblivé atudíš po vypnutí motoru přesuneš vlastně předstih až za horní úvrať a tím pádem vlastně když se motor bude točit opačně tak bude zapalování v předstihu. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Řešení takovýchto teoretických kravin myslím nikomu nepomůže, pokud dobře chápu poslední rozumný problém- spor zněl řemen vs. řetěz. Obojí má své nevýhody, když jsem jezdil na silničních mašinách, všechny měly řetěz- ve vysokých otáčkách je spolehlivější, celkově lehčí , vydrží o něco déle, avšak nechat ho na autě 300tis. je real risk. Ty plastový vodítka podléhají rychle opotřebení. Rozhodně bych se zdržel tvrzení "už nikdy motor s řemenem" a podobně. Tohle je zbytečný, pokud si to vyměníš správně a včas.Razím teorii "udělej si sám" a ještě mě nezklamala. Prostě něco tak choulostivýho jako rozvody nesvěřím nějakýmu hejskovi v servisu, to by musel být někdo komu věřím. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |