Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výpadky motoru 2,0 Di (X20DTL) |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 EnRico: ..přišel a opravil 2 Prazdroj: ..zabiju Tě až Tě uvidím! Zdá se, že jsem to opravil. Když jsem totiž jezdil s jednotkou řízení volně položenou pod oknem, tak když jsem náhodou chytil větší díru, tak jak neupevněná jednotka nadskočila a klepla si o karoserii, tak k výpadku motoru došlo znovu, ale motor šel okamžitě natočit. Pod oknem jsem ji samozřejmě vozil proto, protože se ochlazovala a nevypadávala. Takže jsem to psychicky nevydžel, jednotku odpojil, vycuknul ven a rozebral. Když jsem ji propájoval posledně, tak jsem nemohl propájet jednu stranu toho čipu proto, protože jsem se nevešel hroem mikropájky na lůžko čipu a packy sousedního švába. Proto jsem si vzal novou odporovou mikropájku, vyndal něděný hrot, nechal ho osoustružit na průmě asi 3mm a s dlouhým hrotem. Pak jsem si donesl velkou lupu a umístil do držáku, pájku zahřál, kontakty natřel roztokem lihu s rozpuštěnou kalafunou a celého švába jsem dokolečka propájel, včetně tohou sousedního, který byl také již jednou pájen. Aby to nebylo málo, tak jsem propájel i všechny přívodní piny od konektorů. Byla to pakárna, ale jen jsem kontakty ohřál tak, aby se hnuly - sín se slil. Pak po připojení jednotky jsem motor nastartoval a zkoušel s jednotkou klepat o karoserii a motor kupodivu nevypadl. Takže jsem nakonec jednotku vsadil do boxu a zadělal vodotěsným překrytí. zatím vše drží. Je to už 14 dní. Nevím jestli jsem to psal i předtím, protože jsem líný číst to co bylo napsaáno předtím, ale motor nešlo nastartovat i tehdy, když stálo auto na slunci. Kontrolka motoru se vůbec nerozsvítila. Musel jsem auto vyvětrat a jednotku odpojit a ochladit a pak auto chytlo. Takže tak - zde, na tomto příkladu je vidět, že kdybyste se s poruchou obrátilo na některý autorizovaný servis, tak Vám vymění čidlo otáček, pak vstřikovací čerpadlo a pak celou řídící jednotku. Není každý servis stejný, ale některé zaručené rady samotných automechaniků těchto servisů nejenže tahají za uši, ale i za oči! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Ondra |
| ||
Host | dobré vyřešení problému, ale osobně bych se do tohodle nepustil, pájet jednotku jinak Ypere na tebe bych potřeboval mejlový kontakt, potřeboval bych radu ohledně mého DTI, takže pokud budeš mít zájem poradit, tak se mi prosím ozvy na mejl, ja tvůj nevidím.. díky Ondra (o.barta@seznam.cz) | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |