Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chybové kódy diagnostiky x25xe |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomin |
| ||
Host | Ja bych to furt videl na nejake kostreni, ale tezko takhle radit. Treba ta kontrolka: melo by byt celkem jednoduche to zdiagnostikovat na ni: Ta kontrolka bude na 99% zapojena tak, ze jeden kontakt zarovky jde na +12 a druhy vede do jednotky. Tam se pripadne pres tranzistor uzemni a tim se rozsviti. Kdyz ti jednotka rika ze na tomhle pinu ma male napeti, tak ho zmer. Najdi pin a zmer jake tam to napeti je. Pak se posunem dal. Musi tam byt skoro to same, co mas na napajeci vetvi, tedy cca 12V (dostane se to tam prave pres tu zarovicku). Pak bych znova promeril jake jsou napetove rozdily mezi napr. kostrou baterky, motoru, kostrou ktera se pouziva pro budiky, .... | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Vseho uz sem se temer zbavil - ano, bojuju s kostrama ... Stale mi to ale pise tohle: Initializacni cas : 128 ms Nalezeny ulozene chybove hlasky ! 69 Existuje Snimac teploty nasavaneho vzduchu nizke napeti 133 Neexistuje Snimac tlaku 2 napeti nizke To cidlo teploty tam muzu dat jakykoliv, i kdyz si pujcim 100% zdravy z auta od mlady tak je furt chyba ... Kazdopadne v 3ti ome je tohle cidlo taky spatny a kontrolka na palubce kuli tomu rozhodne nesviti ... Njn, ale potreboval bych nejaky popis pinu RJ, popr nejaky schema - dostalo se mi do ruky jen jedno od Tomina ale jsem nesvuj z toho popisu v "domeckovem pisme" - azbuce... | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Tady mas komplet schemata Odkaz | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | A pozor, mladá si šla včera večer přeparkovat svoji OB X25XE a nic - motor tocil ale nenaskocil, jiskru svicky nehazely, palivove rele nespinalo. Dnes prijdu z práce a oma naskocila hned a bez problemu - to mi docela vadí neb ted cekam kde ji to necha. Pripojil jsem diagnostiku a napsala tohle: Nalezeny ulozene chybove hlasky ! 165 Prerusovany Neznama chybova hlaska 3 Prerusovany Neznama chybova hlaska 31 Existuje Neverohodny signal otacky motoru To ze to muze delat cidlo otacek motoru je mi jasny, jdu ho hned vymenit - predpokladam ze je to to cidlo hned vedle olejoveho filtru ? Ale netusim co jsou ty dalsi 2 zavady | ||
| |||
newbie |
| ||
Host | Frenk napsal ... A pozor, mladá si šla včera večer přeparkovat svoji OB X25XE a nic - motor tocil ale nenaskocil, jiskru svicky nehazely, palivove rele nespinalo. Dnes prijdu z práce a oma naskocila hned a bez problemu - to mi docela vadí neb ted cekam kde ji to necha. Pripojil jsem diagnostiku a napsala tohle: Nalezeny ulozene chybove hlasky ! 165 Prerusovany Neznama chybova hlaska 3 Prerusovany Neznama chybova hlaska 31 Existuje Neverohodny signal otacky motoru To ze to muze delat cidlo otacek motoru je mi jasny, jdu ho hned vymenit - predpokladam ze je to to cidlo hned vedle olejoveho filtru ? Ale netusim co jsou ty dalsi 2 zavady ano, je to ten vedle filtru, drží jenom na jednom šroubu. Když startuješ a nic, ukazuje ti otáčkoměr? | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Jé, tak to mi nenapadlo To nevím Ted sem vyndal jiný z náhradníího motoru a jdu to zkusit nejak proměřit a případně vyměnit - bohužel si nejsem jistý jestli je to náhradní stoprocentní ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Kódu 165 bych se vůbec nebál, ten se ukazuje docela často u různých typů aut. Fakt to vypadá na čidlo kliky, když je to taková občasná závada. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Tak jsem v Autodatech nasel ze cidlo ma mit na pinech 1 a 2 odpor 500 az 800 ohm - cidlo co jsem vyndal melo 970ohm coz bych chapal ze to obcas muze blbnout - natece tam bordel nebo cokoliv a uz to nasbira maly signal ktery RJ nedokaze vyhodnotit. Rezervni cidlo ma bohuzel 870ohm takze je taky na prd, zatim jsem ho tam dal a jdu hledat na netu nejakou lacinou nahradu - kdyby jste vedely byl bych vdecnej za tip. Díky ! | ||
| |||
side |
| ||
Host | mne to robilo to same ked som vymenil cidlo kluky bolo po probleme ale mne auto pred vymenou aj vynechavalo pocas jazdy . cidlo som na slovensku kupil nove za 48eur | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | Frenk napsal ... Tak jsem v Autodatech nasel ze cidlo ma mit na pinech 1 a 2 odpor 500 az 800 ohm - cidlo co jsem vyndal melo 970ohm coz bych chapal ze to obcas muze blbnout - natece tam bordel nebo cokoliv a uz to nasbira maly signal ktery RJ nedokaze vyhodnotit. Rezervni cidlo ma bohuzel 870ohm takze je taky na prd, zatim jsem ho tam dal a jdu hledat na netu nejakou lacinou nahradu - kdyby jste vedely byl bych vdecnej za tip. Díky ! Nedávno jsem to taky řešil. Asi nejlepvnější varianta je vzít ohmetr a koupit čidlo na vrakovišti. Já to tak udělal, vzal jsem až třetí kus, který měl asi 550 Ohmů. Jinak v Auto Kelly ho maj asi za 2500,- Levnější se obávám moc nebude. V Elitu je to to samý Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |