• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Výpadky motoru 2,0 Di (X20DTL)
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Yper
Friday 03 April 2009 - 21:10:36 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
O.K., už jsem to číslo od Tebe dostal a uložil si ho. Díky - zavolám mu zítra. Míra.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
strelak
Friday 03 April 2009 - 21:14:43 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
Zdarec Ypere,mám ŘJ navíc,mohl bych poskytnout k odzkoušení,příští týden jedu do Plzně,takže od tamtud to k tobě není už tak daleko.Byla v mém autě,takže vím 100 pro.,že je dorbá,jen by se musel přeprogramovat imobilizer.
Dej vědět.
Lhex
Friday 03 April 2009 - 21:29:19 Citovat
Host
pokud by to šlo vzhledem ke konektoru jednotky, tak bych ještě zkusil proměřit trasu od spínací skřínky na pin 38 (resp. 39 u novejsi jednotky) , tam se musí objevovat přes klíček spínaný + pokud by nebyl ani relé nesepne

btw jinak před samotným relé je ještě také nějaká pojistka...???
Yper
Friday 03 April 2009 - 23:54:19 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Strelák: ..o.k., domluvíme se.

2 Lhex: díky, tohle jsem potřeboval vědět - takže zítra před startem proměřím pin 38 a myslím si, že na něm to napětí bude. Pak to projedu a až to vypadne, tak to proměřím znovu - jednotku nebudu zadělávat dovnitř, takže to nebude tak pracné. Nevím, zda jsou piny na konektoru očíslované, ale předpokládám že ano. Pokud tam napětí nebude, tak zkusím natáhnout plus přímo od baterie a uvidím co to udělá - ale relé spíná, je jiné, takže předpokládám, že by se na kabelu mělo objevit. Nicméně právě ta hláška o tom, že s jednotkou nelze navázat spojení jasně ukazuje na poruchu jejího napájení.
Čert aby to vzal! (ner!
Pojistky jsem kontroloval všechny - jak v palubce, tak i všechny v motorovém prostoru.

[ Upraveno Friday 03 April 2009 - 23:56:55 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
pšouk
Saturday 04 April 2009 - 21:06:37 Citovat
Host
já Ti napovím Ty specialisto na Opely - co takhle řídící jednotka chlazení ? Už se to nedá číst :_:n
KopA
Saturday 04 April 2009 - 23:33:37 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
pšouk napsal ...

já Ti napovím Ty specialisto na Opely - co takhle řídící jednotka chlazení ? Už se to nedá číst :_:n


A tu má Vektra jako kde?

Ypere chci se zeptat, když máš tu poruchu a zkoušíš startovat jaký kontrolky ti svítěj a jaký oproti normálnímu stavu nesvítěj?
(airbag, ABS, ukazatel nafty se hýbe, žádný kontrolky nesvítěj?)

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Yper
Monday 06 April 2009 - 07:48:53 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Další pan chytrej "pšouk" si upšouk genitální nápad, který tady řešíme i bez jeho nápovědy už téměř od samého začátku, protože jsem se ptal různých specialistů v Opelu v Chomutově a dalších a dalších a jejich "odborné" rady byly, že to dělá elektronika ve vstřikovacím čerpadle, takže jsem je rovnou poslal do řiti i s jejich praxí a specializací na tenhle druh automobilu.
Každopádně milý "pšouku" sám dobře vím, že je to jednoznačně ztráta napájení pro ŘJ a to už dlouho!

2 KopA:
takže ještě jednou - když je motor O.K., tak po zapnutí klíčku proběhne ruzsvícení kontrolek a to i kontrolka motoru - proběhne test a normálně natočím - úplně bez problému.
Pokud se motor prohřeje - někde okolo 90°C, tak za chvíli dojde k odstavení motoru. prostě chcípne jako když vypnete klíček. Všechny kontrolky po zapnutí klíčku se rozsvítí, jen kontrolka motoru nikoliv - motor nejde natočit!
Našli se další značkoví odborníci, kteří tvrdili, že je to i snímač otáček motoru!
Další blbost, protože když je motor ready, tak když odpojím tohle čidlo, tak kontrolka motoru zůstane trvale svítit, ale motor lze natočit do volnoběžného kolísavého režimu.
Současně s tím jsem už dávno eliminoval, že to elektronika vstřikovacího čerpadla není! Když je motor ready, tak jsem konektor na čerpadlo odpojil a přesto se kontrolka elektroniky motoru rozsvítila, zhasla a pak znovu rozsvítila.
Když dojde k výpadku motoru a stále trvá a já ji připojil na profi diagnostiku, tak zahlásila - chyba/výpadek v komunikaci - opakovat/ukončit.
Z toho je tedy evidentní, že ŘJ není napájena, protože se s ní diagnostika nedokázala spojit.
Pokud dojde k obnovení stavu, že se dá motor natočit, protože kontrolka motoru se už rozsvítí, tak se dá vyčíst hláška - žádný signál rpm z ŘJ na čerpadlo a ještě jedna o snímači otáček, ale to je přeně to o čem se tady bavíme stále dokola. že většina automechaniků od diagnostik umí jen tyhle chyby přečíst a né skutečně diagnostikavat -dát si je do souvislostí s předchozími měřeními.

A také jsem psal o tom, že když se trefím zapínáním klíčku do stavu, když motor jakoby chladne, tak jsem vypozoroval, že kontrolka motoru se rozsvítí-zhasne-rozsvítí-zhasne prostě pomrkává ve velmi vrátkých intervalech, což svědčí o nějakém studeňáku.

Každopádně po kabelech už nejdu, protože jsem s nimi veksloval a tahal za ně jak se dalo a nic.
Relátka jsem vyměnil - ta v kastlíku u té jednotky žhavení.

ŘJ jsem v pátek vyndal a rozebral a při té příležitosti jsem zjistil, že se v ní už někdo v minulosti hrabal. Jednotka je totiž čipnutá a samotný čip tam byl pravděpodobně napájen natvrdo a teď je tam na vysokých nožičkách - takový atyp. můstek a samotný čip je vyjímatelný a současně je vedle toho nově připájen další čip.
Takže jsem vzal bodovku mikropájku a všechny nožičky jakoby znovu zapájel - jak ten můstek, tak integráč vedle. Nový cín jsem nedával, jen jsem mikropájku přiložil na nožky a cín se slil.
Pak vsem v konektoru viděl (přípojné na ŘJ jsou vlastně dva - jeden větší a jeden menší), že jsou tam 3 silné vývody a ty jsem rovněž tímhle způsobem připájel.

Teď mám sundán plast pod oknem a ŘJ je volně přístupná - po povolení 4 matek M10 na vodotěsném uzávěru k ní. Celý víkend jsem s ní ale jezdil volně - teď má pršet, tak jsem to dotáhl.

KopA: já bych potřeboval zda nemáš Ty a nebo někdo jiný detail těch přípojných konektorů k tomuto typu motoru z r.97, protože jsem se chtěl podívat zvlášť na některé piny a hlavně na ty plusy a kostru! !!(a)

Dávat chlazení, jak si tady upšouk pan pšouk, je zvěrstvo, protože to je tak extrém na to, až tohle auto pojedu, při nevyřešení problému, prodat za 20 litrů do Áček, aby to vydrželo nějaký čas na předváděčky.
ŘJ musí vydržet ty teploty, protože je na to stavěná!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Lhex
Monday 06 April 2009 - 08:43:37 Citovat
Host
nemáte někdo na pujcení řídící jednotku Bosch EDC 15 M 6 i s kroužkem a čipem ... ??
EnRico
Thursday 16 April 2009 - 17:13:52 Citovat
Host
Ypere, ještě jsi nepřišel na příčinu?
Prazdroj
Thursday 16 April 2009 - 18:12:36 Citovat
Prazdroj

Uživatel #419
Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11
Příspěvků: 827
Ypere já ti poradím jo je to rozbitý.... !!(a) !!(a) si chudák ale užsi skoušel třeba to vopravyt???? !!(a)

Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2851 sec,0.2274 z toho dotazů.