• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
silenbloky př.naprava
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Csala
Thursday 05 November 2009 - 09:08:11 Citovat
Host
Tomin napsal ...

Csala napsal ...

A to ziadna tuningova firma nevyraba pre Omegu nejake tvrdsie silentbloky? To si ich musime vyrabat sami? __; !frr

Jedna Anglicka dela i na Omegu (ted si nevzpomenu na nazev, ale je to dost rozsirene mezi tunery), ale na Omegu dela jen jeden z tech dvou. Tusim ten predni. A to mi prijde jako polovicate reseni. Nevim.

Ten predny staci, v tom vrchnom problem nevidim.


[ Upraveno Thursday 05 November 2009 - 09:15:10 ]
Csala
Thursday 05 November 2009 - 09:16:26 Citovat
Host
Predny silentblok by som si predstavoval ako napriklad z Citroena BX, cize jednoduchy.


[ Upraveno Thursday 05 November 2009 - 09:24:13 ]
Tomin
Thursday 05 November 2009 - 10:12:04 Citovat
Host
Csala napsal ...

Ten predny staci, v tom vrchnom problem nevidim.

Vrchnim ? Snad je tam predni a zadni. Uz jsem to nasel. Viz. Odkaz


[ Upraveno Thursday 05 November 2009 - 10:12:27 ]
JardaB
Thursday 05 November 2009 - 11:45:25 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ten predni silentblok neni vubec nic jednoducheho, myslim, ze natoceni je vymysleno dobre - nejvetsi sily jsou pri brzdeni a to navic pobira ten silonovy zobak. Guma taky neni jen guma ale je taky plnena nejakym olejem (pri destrukci to normalne vytece), mozna jen u nekterych vyrobcu.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Csala
Thursday 05 November 2009 - 12:44:12 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Ten predni silentblok neni vubec nic jednoducheho, myslim, ze natoceni je vymysleno dobre - nejvetsi sily jsou pri brzdeni a to navic pobira ten silonovy zobak. Guma taky neni jen guma ale je taky plnena nejakym olejem (pri destrukci to normalne vytece), mozna jen u nekterych vyrobcu.

Ziadny olej tam nie je. Pilkou som to vyrezaval a bol to original.
Nam vadi to, ze je makky vzhladom na bocne sily, a vtedy auto po ceste plave.
Ivan
Thursday 05 November 2009 - 14:16:48 Citovat
Host
ještě k tomu dodám,měl jsem Rekorda,což je předchůdce Omegy....bylo to v podstatě velmi podobné auto,rozměrově i konstrukcí přední nápravy....silenty na přední,dost podobné nápravě byly normální,pevné,krom toho po 25 letech jim nic nebylo.a co je nejsmutnější,rekord se řídil jistěji,neplaval po špatné cestě...ono někdy chce někdo něco strašně vylepšit,ale výsledek je kravský nesmysl,myslím si,že přední náprava omegy má konstrukční vadu,dnes by jim takové auto už omlátili o hlavu...p.s. to neznamená,že ji nemám rád.
JOB
Thursday 05 November 2009 - 17:57:44 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Kluci já si připadám trochu mimo mísu. ?:!: Mám předepsanou velikost pneu, obyčejné silentbloky nasazené jak se patří a nikdy sem neměl pocit že to plave. Možná jen nechápu o čem mluvíte ale Omega se nikdy nebude chovat v zatáčkách jako Kadett GSI. I v plné výbavě s nejsilnějším motorem je to furt limuzína stavěná spíše na konfort jízdy než na nějaké řezání zatáček.
I přes tuto zkutečnost běžně strácím souběžně jedoucí auta v zatáčkách protože jí věřím.
Jedinej problém s plaváním je ve vyjetejch kolejích ,ale to nespravíš žádným tuningem.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Tomin
Thursday 05 November 2009 - 18:53:03 Citovat
Host
JOB napsal ...

Jedinej problém s plaváním je ve vyjetejch kolejích ,ale to nespravíš žádným tuningem.

Ano, napr. se 195kama gumama, mozna, ale ted si na ni dej 225ky a zazijes nepoznane.
Jedes rovne po silnici, drzis volant furt ve stejne poloze a ve chvili, kdy prijedes do (i lehkych) koleji, tak si auto samo zatoci jako krava. Musis udelat s volantem 6cm korekci aby si jel rovne. Zazivas tohle ? Nevadi ti to ?
To same se samo. projevuje i v lehkych zatackach, ale tam uz je to znatelne mene, protoze jsou uz kola nekam apriori tlacena, ...
To, proc Omega plave musi byt necim zpusobene, to neni jen tak od boha. Jestli je to vlastnostma tech silacu, tak to MUSI byt tim "tuningem" resitelne. Why not ?
JOB
Thursday 05 November 2009 - 19:04:47 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
A to jako Omega je jediný auto který plave v kolejích ? Auta střídám hodně a to i několikrát denně ,a plavou v kolejích všechny je to daný jinou šířkou stopy a jinou šířkou pneu něž jsou koleje.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Thursday 05 November 2009 - 19:16:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja tohle nejak nepozoruju, na 225 to sedi dobre, volant ladim jednim prstem, na 205 je to horsi ale spis ze to je takove divocejsi, rovne jede taky. Jestli to nebude spis geometrii nebo cepama, pripadne posilovacem.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1873 sec,0.1148 z toho dotazů.