• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
silenbloky př.naprava
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
silenblok
Wednesday 01 April 2009 - 16:47:04 Citovat
Host
dnes me vyhodily s stk velke vule na př.ramenech špatne silenbloky k tomu ješte težkej mtor2,5TD a je vymalovano jenom jse chci zeptat ten jeden silen.vyřežu pilkou takovej valeček to je v poho ten druhy jse mení jak????taky pilkou vyřezat????a ješte jeden dotaz kulaky jsou v super stavu tak jich nechci měnit ,ale časem odejdou tak když bude shozený rameno tak uvažuji o výměne nytu za šroubky pro případnou lehkou montaž kulaku az jse opotreby potřebuji vědet presnou miru nebo rozměr šroubu jaky mam koupit prumer a delka, matky se daj samojistíci díííky za odpovedi Pavel
JardaB
Wednesday 01 April 2009 - 16:57:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Na ty sroubky se vykasli, jde to odvrtat i na aute. Nebo jak chces, kazdopadne ty silenty nejak vydlabat a trubicky nariznout. Je zajimavy, ze me to proslo i v dost tragickym stavu...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Wednesday 01 April 2009 - 18:11:52 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Vyměň samozřejmě vždy oba silentbloky i čep. Silentbloky jdou vyřezat oba jak jsi správně napsal ale pozor při opětovné montáži musíš ten silentblok nalisovat ve stejné poloze jako byl originál takže si to označ. Šrouby se pak dotahují když je auto na kolech a né ještě na heveru. Co se týče těch nýtů tak ty samozřejmě odvrtat musíš a k novým čepům dostaneš i patřičnáý šrouby takže si s tím nelam hlavu. Je to jednoduší než to vypadá a zvládneš to i na parkovišti. Je to bolest Omegy.Zkontroluj i tyčky stabilizátoru tam trpěj ty klouby taky.





Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Ivan
Wednesday 04 November 2009 - 06:12:45 Citovat
Host
Zdar chlapi....tak mi taky u Omegy céčka odešel silentblok ve spodním rameni přední nápravy.tak je všechny poměním.Chci se zeptat,jde to dostat do ramen ve velkém svěráku nebi s tím budu muset pod lis? Dík
JardaB
Wednesday 04 November 2009 - 06:36:43 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Dostal jsem to tam ale doporucuju lis...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Wednesday 04 November 2009 - 10:44:42 Citovat
Host
No, asi bych do toho se sverakem nesel. Lis je lis.
A pri vybirani vyrobce silacu bych byl opatrny a fakt si priplatil za neco, co je alespon trochu znacka. Jinak si to brzo zopaknes. Ale i ty kvalitni jsou moc mekky.
Csala
Wednesday 04 November 2009 - 12:00:19 Citovat
Host
Kdo najde jako prvy odvahu a vysustruzi tie silentbloky napriklad zo silonu?
TOMdesign
Wednesday 04 November 2009 - 12:17:11 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
já jsem to teda dělal ve svěráku, sice u vectry a šlo to v pohodě... _;

[ Upraveno Wednesday 04 November 2009 - 12:17:42 ]

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


Csala
Wednesday 04 November 2009 - 12:49:28 Citovat
Host
Ja mam na taketo ucely pozvarany ram o rozmeroch cca 30 x 50 cm. A s klasickou 5 tonovou panenkou lisujem aj napriklad loziska nabojov kolies
Ivan
Wednesday 04 November 2009 - 16:52:12 Citovat
Host
Silenty mám koupené Febi.tak uvidím....ohlížel jsem si je a člověku se vkrádá myšlenka je tam nalisovat pootočené o 90stupňů...pokud se vyrvou,tak to vyrvání je myslím stejné v té i té poloze,ale byly by výrazně pevnější.Jinak ten propadlík z průmyslovky ,co to konstruoval,myslím dělal i ruční brzdu........

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1446 sec,0.1139 z toho dotazů.