• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chiptuning 2.5td
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
pepek
Wednesday 28 July 2010 - 13:42:34 Citovat
Host
Jak je to s automatem nevím, sám jsem v manuálu (OC). Pokud je ale úprava provedena "s rozumem" a s přihlédnutím k "nalítaným km", tak si myslím, že by zde zásadní problém být neměl.
U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD).
Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz
Martas
Wednesday 28 July 2010 - 14:37:30 Citovat
Host
pepek napsal ...


U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD).
Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz


On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ...
wisastar
Wednesday 28 July 2010 - 17:31:26 Citovat
Host
Martas napsal ...

pepek napsal ...


U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD).
Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz


On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ...



ve finale je to to samy ne? akorat ze ten co mel min tak by mel mit mensi opotrebeni nez ten co to mel ciply od zacatku....

hlavy praskaly spis na 2.4 td a to je uplne jiny motor
fastarrow
Wednesday 28 July 2010 - 22:13:07 Citovat
Host
Díky za názory. Ještě dotaz, když bych načipoval ŘJ u automatu, tak musí se něco upravit vůči automatu? Předpokládám, že ne, ale pro jistotu se ptám.

No a co říkáte na tento chip? Zkoušel to někdo?

Viz Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1945 sec,0.1623 z toho dotazů.