• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Lepsie pneu dozadu
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Csala
Wednesday 05 November 2008 - 10:09:38 Citovat
Host
Zdravim vsetkych Oplakov.
Je cas na prezuvanie na zimne pneu.
Tu je jedna dolezita informacia Odkaz
JardaB
Wednesday 05 November 2008 - 10:15:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Na to jsem dojel minulou zimu a manzelka me tahala ze skarpy - je celkem k ho.nu ze neujede zadek, kdyz predek odmita zatocit Takze letos obracene, na Omegu dopredu zimni, dozadu nove letni a do kufru retezy. To bude driftovat jaxsvina

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
qpc
Wednesday 05 November 2008 - 10:20:48 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Tak s timto názorem jsem se také setkal,že i u zadohrabu doporučovali lepší dopředu pro ovladatelnost vozidla.Trakce je až druhotný problem.ještěže mam předohrab a na hory nejezdim A nebo jezdim,ale to se většinou vezu,naposledy jsem teda absolvoval ve 4x4 ,ale v Alpách to do sedla jinak nejde.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Lhex
Wednesday 05 November 2008 - 11:12:57 Citovat
Host
Četnými testy se prokázalo, že je snazší ovládat přední kola než zadní.

hmm, jak by ne, když většina aut má řiditelnou jen přední nápravu.. !!(a)

já myslím, že spíš chtějí nalákat ke koupi nových pneumatik a nic to nemění na mém názoru, že pneu vpředu jsou přecejen důležitější..při brzdění a zatáčení.
I když i když ... taky jsem dostal smyk s předohrabem, kvůli vyslověně nevhodným zadním gumám. __; (a nebo spíš kvůli vysloveně nevhodné rychlosti v zatáčce ). Asi je dobrý, mít OK všechny čtyři.
Yper
Wednesday 05 November 2008 - 11:31:48 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já většinou celkem dám na odborné rady profesionálů. Tuhle informaci dostávám každý rok před zimou v autoškole (jako řidič referentského vozu) a v průběhu zimy - ve škole smyku na mosteckém autodromu.
Nicméně neřídím se jí.
Ustřelený zadek je pro mne mnohem menší zlo, než ustřelený předek.
Špatné přilnavosti zadku s větším rizikem ztráty adheze přizpůsobím rychlost jízdy v zatáčce, ale na špatnou přilnavost předku na sněhu či obecně kluzku, nezebírá téměř nic!
Raději budu riskovat rozstřelenou prdel na autě, které mi jde do protisměrného pruhu, než čelní srážku!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Wednesday 05 November 2008 - 14:07:44 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Yper napsal ...

Já většinou celkem dám na odborné rady profesionálů. Tuhle informaci dostávám každý rok před zimou v autoškole (jako řidič referentského vozu) a v průběhu zimy - ve škole smyku na mosteckém autodromu.
Nicméně neřídím se jí.
Ustřelený zadek je pro mne mnohem menší zlo, než ustřelený předek.
Špatné přilnavosti zadku s větším rizikem ztráty adheze přizpůsobím rychlost jízdy v zatáčce, ale na špatnou přilnavost předku na sněhu či obecně kluzku, nezebírá téměř nic!
Raději budu riskovat rozstřelenou prdel na autě, které mi jde do protisměrného pruhu, než čelní srážku!


Tak jsem to přesně myslel...


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


vrgadaaa
Wednesday 05 November 2008 - 15:06:19 Citovat
Host
urcite lepsi dopredu, tema se brzdi a zataci, lehke smykani zadi jen zvysuje pozitek z jizdy a v zasade nicemu nevadi. Mam pocit, ze celou zimu se omegou nejak proklouzu (ale nejezdivam do hor a na Jizni Morave se da opravdu cely rok jezdit na letnacich). Jinak kombinace na jedne naprave letni a na druhe zimni dovolena neni. Neriskoval bych to. Drive bylo modni kontrolovat nuzky a proslost lekarnicky a ted je v kurzu policejni buzerace zkoumat hloubku dezenu za informativni znackou snehova vlocka a uz jsem v TV hovn@ videl prislusniky domlouvajici ridicum s merkou hloubky dezenu
...
Nebo si opravdu myslite, ze protoze strana a vlada rozhodla ze od 1. listopadu je zapotrebi mit zimaky bez ohledu na to, ze je tam v tyto dny 17stupnu celsia, ze je to spravne a tak to ma byt?
...
Na 2litru zimaky mam na 3litru ne, kdyz bude nejhur pojedu 2litrem, nebo mastnou tyci:-)
JardaB
Wednesday 05 November 2008 - 16:54:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Kde jsi prisel na to, ze nesmi byt na jedne naprave letni a na druhe zimni? Mozna jsem neco nepostrehnul, ale IMHO musi byt jen stejna konstrukce (radialni/diagonalni) a stejny rozmer, jinak samo stejne vse na jedne naprave...
edit: ted si vzpominam, ze jsem takhle najare prolezl STK se 2ma autama, to nemuze byt nahoda

[ Upraveno Wednesday 05 November 2008 - 16:58:30 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
D.J.
Wednesday 05 November 2008 - 23:07:23 Citovat
Host
Je to jen obchodní trik michelinu, nic víc. Sami píšou, že většina aut má přední pohon, kde se pneumatika opotřebuje rychleji než vzadu. Takže na předodkolku podle jejich obchodní logiky gumy s 8mm dozadu a gumy s 6 mm dopředu a než bude Nový rok, budeš mít vzadu možná ještě 7mm, ale vpředu už jen 3mm, s kterýma se můžeš jít na sněhu vycpat akorát tak do škarpy, takže hurá do Michelinu pro nové gumy.... Kdo chce kam, pomožme mu tam. Odborníci inženýři a manžeři v Michelinu to asi vidí jinak, ale praxe je praxe.
vgadaa
Thursday 06 November 2008 - 06:56:20 Citovat
Host
priznam se, ze vyhlasku jsem nestudoval, ale hustil to do mne jeden manik v pneuservisu, vcetne toho, ze rozmery pneu musi byt stejne, takze zadne 205/65r15 vzadu a 195/65r15 vpredu. Ale pokud to kombinovat lze, potesilo by mne to. Mam celkem 4 sady kol uz v dost dezolatnim stavu dojeti s vyjimkou jednoho paru zanovnich letnaku a 4slusnych zimaku. Zvysila by se tim moznost vyuziti pneu, Driv jsem hodne kupoval ojeta pneu v pneuservisech a to uz dnes nejak postrada smysl. Ti nicemove si za ojete gumy uctuji temer stenou cenu, co za nove koupene na netu, k tomu montaz, nova ekologicka zavazi a u ani nedavji slevu, kdyz si to clovek koupi u nich
...
jednu dobu jsem to resil i stylem zimni auto/letni auto s docasnym vyrazenim z registru, pac 2krat dve sady letni/zimni jest drahy spas. Ale co ted zacali blbnout pojistovny s kontrolovanim zaplaceneho ruceni, dovedu si predstavit, ze budu litat a dokazovat, ze auto bylo opravdu vyrazeno z provozu a nedluzim jim zadny poplatek, takze jsem i tohle opustil a necahvam jedno na letnich a druhe na zimnich

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1876 sec,0.1505 z toho dotazů.