Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
blokace rucni brzdy - technicka |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | mam popito takze strucne, v knizce jak na to myslim byla nejak veta, ze nejde rozumne udelat parkovaci brzdu u kotoucoveho provedeni a proto tento komplikovany nesmysl, tj. dva v jednom jak bubny tak kotouce. No a kolega ma nisana a jestli se nepletu tak tam to zvladli bez problemu na kotoucich oboje-takze ne ze to nejde, ale opel to sveho casu neumel. A nejen, ze to zkomplikoval, ale jeste se mu to nepovedlo a jso s tim problemy na STK, jinak ne, protoze parkovacka je opravdu k nicemu, snad jen, aby to v zime primrzlo | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jo ruční brzda...co je to? Tuhle debilovinu se snažím nepoužívat...taky proč u automatu, žeano...a navícse snažím parkovat tak abych ju nepotřeboval...ale hlavně mám asi úplně vojetý ty minipakničky a zarezlý lanovody. A výměna je pěkná onanie u V6. Takže za měsíc, až pojedu na STK napíšu na volant "ručku netahat, jinak vyhrožuji násilím" a bude Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | vrgadaa napsal ... mam popito takze strucne, v knizce jak na to myslim byla nejak veta, ze nejde rozumne udelat parkovaci brzdu u kotoucoveho provedeni a proto tento komplikovany nesmysl, tj. dva v jednom jak bubny tak kotouce. No a kolega ma nisana a jestli se nepletu tak tam to zvladli bez problemu na kotoucich oboje-takze ne ze to nejde, ale opel to sveho casu neumel. A nejen, ze to zkomplikoval, ale jeste se mu to nepovedlo a jso s tim problemy na STK, jinak ne, protoze parkovacka je opravdu k nicemu, snad jen, aby to v zime primrzlo No on Opel umí i ruční brzdu na kotoučích, protože já jí tak u AG mám. Ale pravda je že spojení zadní náhon u OB a bubnokotouč, no to musel vymejšlet d... problematika parkovacích brzd a STK je věc další, je to jen a jen na technikovi do jaké kategorie tu ručku napíše, pokud je to hňup a chce peníze tak tě na ní vyhodí a neuděláš ani prd. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ale tak da se poladit, ze i brutalne brzdi, ale na STK se musi rychle, vydrzi ji to tak tyden Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
drtic hodonin |
| ||
Host | ono u omegy je ručka celkem unikat problem spociva v tom ze prvne zabere nabezna pakna a potom ubezna a staci sebemensi rozladeni a problem ktery popisuje kolega je na svete osobne to delam tak pokud nemam nove kotouce necham lehce osoustruzit kotouce smerem od rucni brzdy stelovacim sroubem doladim pakny aby byli co nejblize k treci plose a stelovanim pod kardanem doladim aby na 7 zub brzdila na plno v praxi to znamena pokud dam auto na hever kolo uchopim do ruky a zahybu pri zatahle brzde nesmi pruzit musi stat na mistepokud pruzi ubeznam je malo dotahla me osobne za ty leta co mam omegu 3krat vyhodily s stk a vzdy s rucni brzdou tos tak tak Hodne zdaru s tem pertenaxem AT JSE DARI!!!! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |