Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jsem smutny... |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | KopA napsal ... Teď najedeš dalších 200t bez obav. _; Jenom mě vyvstává otázka proč to? Dnešní dízly jsou zřejmě neskutečně náročné na kvalitu paliva (díky složitosti a jemnosti systémů) ale bohužel ta naše povaha česká má asi stále naftu za palivo do traktorů a Liazek. No predevsim dnesni dyzly resp. z posledni dekady jsou uz vysokootackove a navic preplnovane. To ze se vykonove a kultivovanosti chodu vyrovnaly benzinovym motorum s sebou nese dan v zivotnosti, kterou drive byly dyzly proslule. Proste musime zapomenout na to ze ten motor bezne vydrzi 500 000 km at se s tim jezdi jak chce resp. s drivejsi generaci dyzlu se spis plouzilo. Neni nic zvlastniho ze 1,7 nebo 1,9 CDTi je ve 150 000 zraly na generalku (z mirneho kopce na 5ku to nejede vic jak 130, o tahu do kopce hovorit nejde vubec) pokud to nekdo honil, coz u sluzebniho auta kde z ciziho krev netece neni vyjimka .... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | naftu nikdy, nemel bych na opravy. Mozna budou vyjimky, dieslova fiesta 1,6D, pegout 1,9D a nejaky stary medved v atmosfere, ale opravdu asi bude platit u modernich motoru jen novy auto. ... Smisene pocity taky znam, zaplatil jsem kdysi za opravu benzinove V6 17 litru a taky jsem nebyl presvedceny, ze adekvatne, ale nakonec byl clovek rad, ze ma zpet auto, ktery jezdi a snazil se vytesnit, ze ho mozna pekne podojili a rychle zapomenout. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | za ty peníze by snad byl celej jinej motor,nicméně staré čerpadlo,to je hnus velebnosti.Tak at ti to slouží Kutuline,přijed na sraz,tam to spláchneš Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Kutulin: no co k tomu dodat, upřímně s tebou soucítím a to zdali bylo přidřené čerpadlo tvoje a nebo ne , to opravdu nezjistíš. O tom čeho je servis (a to kterýkoli) schopen se tu ani nebudu rozepisovat a značkové nevyjímaje. Při tvém nájezdu 120 tis km se bohužel veškeré ušetřené peníze za pohonné hmoty rozplynuli, ale to je bohužel ten risk při koupi auta s naftovým motorem. Trošku mě rozesmálo při pohledu na fakturu že ti naúčtovali i 10 l. nafty co do toho museli nalít.A potom to gesto "přijeďte na diag. bude grátis" , ještě aby nebyla když si u nich takhle vykrvácel, dát za opravu čerpadla téměř polovinu ceny auta je strašný. Doufám že se ti to už nikdy nestane a snad bude tvoje story dostatečným ponaučením pro ostatní. Když naftu tak novou a do 150 tis musí pryč, nebo pak mít schovaných 50 tis na opravu. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
csala |
| ||
Host | S odstupom casu reagujem na tento prispevok. Hlavne chcem poukazat na to, ze doba okolo neslavne znamych cerpadiel Bosch VP44 sa ciastocne zmenila. Ako tu uz bolo spominane, tieto cerpadla vo svojich vozidlach nepouziva len znacka Opel. Som par dni po vymene cerpadla, rozhodol som sa pre nove (nie repasovane) a nove stalo 650€ (v Cesku to moze byt este lacnejsie - vyrabaju ich v Jihlave). Cena prace za vymenu cerpadla bola 100€. Inac dnes su chlapici, ktori opravuju tieto cerpadla na pockanie priamo na aute za cca 200€ (samozrejme, pokial sa jedna o elektronicku zavadu cerpadla, ktora je suverenne najrozsirenejsia. Teda vymena koncoveho tranzistora, ktory ovlada vysokotlaky elektromagneticky ventil. Inac takyto tranzistor stoji cca 80 centov. Vsetko ostatne do tych 200€ je know how a praca v zle pristupnych podmienkach. Snimac uhlu natocenia klukoveho hriadela sa taktiez da vymenit priamo na aute bez demontaze cerpadla). Pokial je problem so zadieranim predsuvnika, taktiez sa to da vycistit priamo na aute. Pokial je cerpadlo nejako mechanicky opotrebene, je nutne cerpadlo z auta demontovat a repasovat v specializovanych firmach. Takyto repas s dvojrocnou zarukou stoji na Slovensku od 500 do 800€, v Madarsku a Polsku podstatne menej. Ja som sa rozhodol pre fungel nove cerpadlo, pretoze ma tlacil cas a nebol som ochotny cakat 10 dni za repasom. Cenove to vyslo podobne ako za repas. Auta a ostaní mechanizace osazená tímto čerpadlem: Auta AUDI A4 2.5 TDI V6 AUDI A6 2.5 TDI V6 AUDI A8 2.5 TDI V6 (150,155,180PS) BMW 320d (136PS) BMW 520d (100PS) Dodge RAM 5.9l (235PS) Ford Fiesta 1.8 DI Ford Focus 1.8 TDDI Ford Mondeo 1.8 TDDI Ford Mondeo 2.0 TDDI (90,115PS) Ford Maverick 2.7TD Ford Transit Connect 1.8 TDDI (75PS) Ford Transit 2.0 TDDI Ford Transit 2.4 TDDI Ford Tourneo 1.8 TDDI Ford Tourneo 2.0 TDDI Honda Accord, Civic, Aero Deck 2.0 TDI (105, 110PS) Mazda 323F 2.0 DiTD (90, 100PS) Mazda 626 2.0 DiTD (90, 100, 110PS) Mazda Premacy 2.0 DiTD (100PS) Mitsubishi Galant 2000 TD (90PS) Nissan Almera 2.2 16V DiTD (110PS) Nissan Almera / Tino 2.2 16V DiTD (114PS) Nissan Primera 2.2 Nissan Patrol 3.0 DI-TD (158PS) Nissan Navara 2.5 DITD (YD-25) (133PS) Nissan Terrano II 3.0 TD (154PS) Rover 25-45 2.0 iDT (100PS) Saab 9-3 2.2 SE DiD (125PS) Saab 9-3 2.2 TiD (115PS) Skoda Superb 2.5 TDI (163PS) Suzuki Grand Vitara 2.0 (87PS) Toyota Avensis TDE (90PS) Toyota Hilux Tiger Toyota Land Cruiser HJ100 4.2 TDI (205PS) Toyota Land Cruiser LC90 3.0 TDE (Bosch) (125PS) VW Passat 2.5 V6 TDI (150PS) VW Pheaton 2.5 TDI (150PS) VW T4 2.5TDI Traktory John Deere serie 6000 4,5 a 6,8l - modely - 6410, 6420, 6420S, 6520, 6620, 6810, 6820, 6910, 6920 Fendt Vario modely – 916 (180 PS) , 920 (210 PS) , 924 (240 PS), 926 (270 PS), 930 (300 PS), 5220E, 5250E, 6220E New Holland TM190 New Holland TM175 JCB 3190 Lodní motory John Dear 6068TFM75 John Dear 6068SFM50 Elektrocentrály Norten Light - NL1066H2 (160 kW) Norten Light - NL1066H3 (180 kW), Naklaďáky MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (140PS) MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (180PS) MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (280PS) MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (220PS) MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (245PS) a určitě i další | ||
| |||
rastislav |
| ||
Host | mozem sa opytat na tie repasy cerpadla na passat 2.5 tdi v6 a co ste pisali ze poznate chlapikov co menia priamo na aute tranzistory ze ako asi priblizne alebo kebz ste poslali svoje cislo a poradili by ste mi po telefone..zatial dik | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | csala napsal ... Ja som sa rozhodol pre fungel nove cerpadlo, pretoze ma tlacil cas a nebol som ochotny cakat 10 dni za repasom. Cenove to vyslo podobne ako za repas. Taky bych prosil telefon na ty idioty, co repasujou za 800 EUR, když nové stojí 650 EUR... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | jak nastavit rozvody opl vetra 1998 2.0di | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] | |