• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jsem smutny...
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Thursday 16 October 2008 - 20:21:30 Citovat
Host
KopA napsal ...

Teď najedeš dalších 200t bez obav. _;

Jenom mě vyvstává otázka proč to? Dnešní dízly jsou zřejmě neskutečně náročné na kvalitu paliva (díky složitosti a jemnosti systémů) ale bohužel ta naše povaha česká má asi stále naftu za palivo do traktorů a Liazek.


No predevsim dnesni dyzly resp. z posledni dekady jsou uz vysokootackove a navic preplnovane. To ze se vykonove a kultivovanosti chodu vyrovnaly benzinovym motorum s sebou nese dan v zivotnosti, kterou drive byly dyzly proslule. Proste musime zapomenout na to ze ten motor bezne vydrzi 500 000 km at se s tim jezdi jak chce resp. s drivejsi generaci dyzlu se spis plouzilo. Neni nic zvlastniho ze 1,7 nebo 1,9 CDTi je ve 150 000 zraly na generalku (z mirneho kopce na 5ku to nejede vic jak 130, o tahu do kopce hovorit nejde vubec) pokud to nekdo honil, coz u sluzebniho auta kde z ciziho krev netece neni vyjimka ....
vrgadaa
Thursday 16 October 2008 - 20:24:11 Citovat
Host
naftu nikdy, nemel bych na opravy. Mozna budou vyjimky, dieslova fiesta 1,6D, pegout 1,9D a nejaky stary medved v atmosfere, ale opravdu asi bude platit u modernich motoru jen novy auto.
...
Smisene pocity taky znam, zaplatil jsem kdysi za opravu benzinove V6 17 litru a taky jsem nebyl presvedceny, ze adekvatne, ale nakonec byl clovek rad, ze ma zpet auto, ktery jezdi a snazil se vytesnit, ze ho mozna pekne podojili a rychle zapomenout.
qpc
Thursday 16 October 2008 - 20:25:52 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
za ty peníze by snad byl celej jinej motor,nicméně staré čerpadlo,to je hnus velebnosti.Tak at ti to slouží Kutuline,přijed na sraz,tam to spláchneš

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


freez
Thursday 16 October 2008 - 21:31:07 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Kutulin: no co k tomu dodat, upřímně s tebou soucítím a to zdali bylo přidřené čerpadlo tvoje a nebo ne , to opravdu nezjistíš. O tom čeho je servis (a to kterýkoli) schopen se tu ani nebudu rozepisovat a značkové nevyjímaje. Při tvém nájezdu 120 tis km se bohužel veškeré ušetřené peníze za pohonné hmoty rozplynuli, ale to je bohužel ten risk při koupi auta s naftovým motorem. Trošku mě rozesmálo při pohledu na fakturu že ti naúčtovali i 10 l. nafty co do toho museli nalít.A potom to gesto "přijeďte na diag. bude grátis" , ještě aby nebyla když si u nich takhle vykrvácel, dát za opravu čerpadla téměř polovinu ceny auta je strašný. Doufám že se ti to už nikdy nestane a snad bude tvoje story dostatečným ponaučením pro ostatní. Když naftu tak novou a do 150 tis musí pryč, nebo pak mít schovaných 50 tis na opravu.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
csala
Tuesday 22 June 2010 - 12:59:33 Citovat
Host
S odstupom casu reagujem na tento prispevok. Hlavne chcem poukazat na to, ze doba okolo neslavne znamych cerpadiel Bosch VP44 sa ciastocne zmenila. Ako tu uz bolo spominane, tieto cerpadla vo svojich vozidlach nepouziva len znacka Opel.
Som par dni po vymene cerpadla, rozhodol som sa pre nove (nie repasovane) a nove stalo 650€ (v Cesku to moze byt este lacnejsie - vyrabaju ich v Jihlave). Cena prace za vymenu cerpadla bola 100€.
Inac dnes su chlapici, ktori opravuju tieto cerpadla na pockanie priamo na aute za cca 200€ (samozrejme, pokial sa jedna o elektronicku zavadu cerpadla, ktora je suverenne najrozsirenejsia. Teda vymena koncoveho tranzistora, ktory ovlada vysokotlaky elektromagneticky ventil. Inac takyto tranzistor stoji cca 80 centov. Vsetko ostatne do tych 200€ je know how a praca v zle pristupnych podmienkach. Snimac uhlu natocenia klukoveho hriadela sa taktiez da vymenit priamo na aute bez demontaze cerpadla). Pokial je problem so zadieranim predsuvnika, taktiez sa to da vycistit priamo na aute. Pokial je cerpadlo nejako mechanicky opotrebene, je nutne cerpadlo z auta demontovat a repasovat v specializovanych firmach. Takyto repas s dvojrocnou zarukou stoji na Slovensku od 500 do 800€, v Madarsku a Polsku podstatne menej. Ja som sa rozhodol pre fungel nove cerpadlo, pretoze ma tlacil cas a nebol som ochotny cakat 10 dni za repasom. Cenove to vyslo podobne ako za repas.

Auta a ostaní mechanizace osazená tímto čerpadlem:

Auta
AUDI A4 2.5 TDI V6
AUDI A6 2.5 TDI V6
AUDI A8 2.5 TDI V6 (150,155,180PS)
BMW 320d (136PS)
BMW 520d (100PS)
Dodge RAM 5.9l (235PS)
Ford Fiesta 1.8 DI
Ford Focus 1.8 TDDI
Ford Mondeo 1.8 TDDI
Ford Mondeo 2.0 TDDI (90,115PS)
Ford Maverick 2.7TD
Ford Transit Connect 1.8 TDDI (75PS)
Ford Transit 2.0 TDDI
Ford Transit 2.4 TDDI
Ford Tourneo 1.8 TDDI
Ford Tourneo 2.0 TDDI
Honda Accord, Civic, Aero Deck 2.0 TDI (105, 110PS)
Mazda 323F 2.0 DiTD (90, 100PS)
Mazda 626 2.0 DiTD (90, 100, 110PS)
Mazda Premacy 2.0 DiTD (100PS)
Mitsubishi Galant 2000 TD (90PS)
Nissan Almera 2.2 16V DiTD (110PS)
Nissan Almera / Tino 2.2 16V DiTD (114PS)
Nissan Primera 2.2
Nissan Patrol 3.0 DI-TD (158PS)
Nissan Navara 2.5 DITD (YD-25) (133PS)
Nissan Terrano II 3.0 TD (154PS)
Rover 25-45 2.0 iDT (100PS)
Saab 9-3 2.2 SE DiD (125PS)
Saab 9-3 2.2 TiD (115PS)
Skoda Superb 2.5 TDI (163PS)
Suzuki Grand Vitara 2.0 (87PS)
Toyota Avensis TDE (90PS)
Toyota Hilux Tiger
Toyota Land Cruiser HJ100 4.2 TDI (205PS)
Toyota Land Cruiser LC90 3.0 TDE (Bosch) (125PS)
VW Passat 2.5 V6 TDI (150PS)
VW Pheaton 2.5 TDI (150PS)
VW T4 2.5TDI

Traktory
John Deere serie 6000 4,5 a 6,8l - modely - 6410, 6420, 6420S, 6520, 6620, 6810, 6820, 6910, 6920
Fendt Vario modely – 916 (180 PS) , 920 (210 PS) , 924 (240 PS), 926 (270 PS), 930 (300 PS), 5220E, 5250E, 6220E
New Holland TM190
New Holland TM175
JCB 3190

Lodní motory
John Dear 6068TFM75
John Dear 6068SFM50

Elektrocentrály
Norten Light - NL1066H2 (160 kW)
Norten Light - NL1066H3 (180 kW),

Naklaďáky
MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (140PS)
MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (180PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (280PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (220PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (245PS)
a určitě i další
rastislav
Monday 26 July 2010 - 21:46:22 Citovat
Host
mozem sa opytat na tie repasy cerpadla na passat 2.5 tdi v6 a co ste pisali ze poznate chlapikov co menia priamo na aute tranzistory ze ako asi priblizne alebo kebz ste poslali svoje cislo a poradili by ste mi po telefone..zatial dik
mates
Tuesday 27 July 2010 - 09:20:10 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
csala napsal ...

Ja som sa rozhodol pre fungel nove cerpadlo, pretoze ma tlacil cas a nebol som ochotny cakat 10 dni za repasom. Cenove to vyslo podobne ako za repas.

Taky bych prosil telefon na ty idioty, co repasujou za 800 EUR, když nové stojí 650 EUR...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Anonymní
Monday 06 July 2015 - 20:34:53 Citovat
Host
jak nastavit rozvody opl vetra 1998 2.0di

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1728 sec,0.1265 z toho dotazů.