• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: Praskly pletenec
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Ondra
Odeslal: Tuesday 26 June 2007 - 11:44:03
Ahoj,
zhruba od zimy mi za studena lehce prdi vyfuk a vcera jsem zjistil, ze je praskly pletenec (http://obchod.prodejvyfuku.cz/default.php?cPath=731). Je praskla zhruba horni tretina - viz Odkaz
Dalsi obrazky jsou pripadne na Odkaz

Mam otazky:
- Jak rychle lze ocekavat, ze se zbytek utrhne, kdyz se to trha jiz skoro pul roku a 6000km?
- Ma cenu to zkusit oblepit nejakou paskou (jedeme v patek na dovolenou cca 1000km)?
- Jak snadno se to meni? Vypadá to, jako že je to jen nastrèené pod kroužky navaøené na trubky. Je to tak?
- Jaky prumer a delku pletence ma AstraG s X16XEL?

Dekuji
OnD, AstraG 1998, X16XEL
Poslední odpovědi
Jerry
Odeslal: Wednesday 27 February 2019 - 12:51:37

Moni
Odeslal: Thursday 31 May 2018 - 18:07:17

Astra mi při sešlápnuti plynu v určité poloze (lehká nožka) pohvizdovala asi jako při zaseklém kamínku v brzdách nebo jako při volnějším či opotřebeném klínovém řemenu. Pak při opakované kontrole jsem si všimla očouzení a podle něj jsem přišla na prorezlou dírku zespod trubky od motoru. Vypomohla jsem si kovovými hadicovými spojkami a alobalem. Ale nebyla to jediná skulina, neboť to ještě foukalo z vlnovce. Z důvodu nedostatku místa jsem místo hadicových spojek použila na alobal drát. Potřebovala jsem nutně auto, abych odvezla dcerku do nemocnice. Servis auta jsem měla domluvený o dva dny později. Po ujetí necelých 20 km začal z pod kapoty vycházet hustý dým, bleskově jsem zastavila, vyndala dceru z dětské sedačky, svěřila ji neznámé paní, abych mohla jít hasit. Pochopila jsem, že improvizovat se nevyplatilo, taxík by mě vyšel levněji a hazardovat už příště rozhodně nebudu.
lesak
Odeslal: Monday 18 March 2013 - 20:08:37

Měním lidem pletence cca dvakrát týdně na různých autech a ceny se pohybují od 400kč do 800kč i s prací,vše na počkání a a nic při tom nedemontuji.Vyříznu to na autě a navařím také na autě (horní část kam není vidět vařím podle zrcátka.)
JardaB
Odeslal: Monday 18 March 2013 - 06:19:23

Me loni na asi 400Kc a pul dne prace - cert vi, co je lepsi
Viktor
Odeslal: Sunday 17 March 2013 - 21:21:25

Jen chci přispět cenovou aktualizací. Výměna pletence, těsnění, závěsných gum včetně zajištění ... vyšlo na 1850,-Kč
RBr
Odeslal: Thursday 07 August 2008 - 10:40:43

No jo, jasně, to máš opravdu. V mém případě ještě tak vědět odkud kam vlastně měřit, pokud to vidím poprvé.
Nechal jsem to na 2 šikovných a ochotných chlapících z jednoho malého servisu v Praze na Barrandově.
Omlouvali se, že to nebude na počkání.... (jinde bych 2 týdny čekal).
Odpoledne to měli hotový, díl si sami sehnali, chtěli za vše 1 150 Kč. Utěsnili navíc tmelem + přestříkli zinkovým sprejem...
To je zase jízda
Yper
Odeslal: Wednesday 06 August 2008 - 07:09:56

Je to přece úplně jednoduché - chce to jen vlézt pod auto s šuplerou a změřit vnější obvod trubky na kterou se to bude navařovat a podle toho pak koupit vlnovec s vnitřním průměrem . Délka se dá odměřit obyčejným krajčovským metrem.
RBr
Odeslal: Tuesday 05 August 2008 - 20:26:38

Díky všem výše uvedeným za popis zkušeností.
Řeším tento týden taky pletenec, jen u Omegy B, X20XEV.
Náhodou netušíte někdo, jaký pletenec (rozměry) si připravit v mém případě?
OnD
Odeslal: Wednesday 21 May 2008 - 13:10:42

Vazeni, dekuji za predchozi rady - postupoval jsem podle nich. Ten pletenec z uvodniho dotazu "koncene" pred tydnem (tedy cca po roce a pul od objeveni problemu) praskl (auto zacalo vyrazne "zvucit"). Puvodne jsem prasklinu omotal hlinikovou paskou a ovazal dratem, coz na ten 1.4 roku pomohlo.

Stary pletenec jsem vyrizl rozbruskou a CO-ckem tam navaril novy za 500Kc, prumer 45, delka 260mm (http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm?pod=/eshop/100100x8.htm) + vymenil tesneni 256-919 za 75Kc (http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm?pod=/eshop/100690x11.htm). Pred tim jsem urizl 2cm dilu vyfuku smerem ke katalizatoru, aby delka pasovala. Mozna by stacil pletenec dlouhy 230mm. Puvodni mel delku 200mm. Autogenem to svarit neslo.

Nejvetsi problem bylo povolit srouby drzici koleno pod parohama. Tri srouby sly celkem dobre, ten nejhure dostupny praskl a musel jsem ho odvrtat.

OnD, AstraG 1998, X16XEL

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0932 sec,0.0616 z toho dotazů.