• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: imobilizér
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
undy
Odeslal: Thursday 11 January 2007 - 12:25:11
dobrý deň!Je možné na omege B MV 6 nejako deaktivovať imobilizér?zapínam ho pomocou DO spolu s centrálom a alarmom a keď odomknem,niekedy ostáva zapnutý a neviem naštartovať,musím niekoľko krát odomknúť/zamknúť pomocou DO.Chcel by som ho odpojiť,veď omegy ani u nás nekradnú.Ďakujem za odp.
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Friday 04 May 2018 - 16:25:15

Dobrý den take bych chtěl návod na deaktivaci imobilizeru mam omegu 2,5TD 1994 zene spadl klicek do zachodu Email
david
Odeslal: Sunday 22 January 2017 - 17:12:49

Host napsal ...

Legend napsal ...

Záleží jaký máš typ imobilizéru.
Modely asi do 10/1994 měly imobilizér ovládaný infra dálkou a pokud se auto odemklo jenom klíčem, tak nešlo nastartovat. V palubní desce je tlačítko se symbolem utíkajícího človíčka a to se rozsvítí, pokud dojde k odemknutí auta klíčem a signalizuje nemožnost nastartování.
Modely zhruba do konce roku 1995 měly infra dálku, která sloužila jen k odemknutí auta a v klíčku byl čip imobilizéru, tzv. transpondér, který bezdrátově komunikuje s řídící jednotkou motoru a při použití klíče bez čipu nebo s jiným čipem nejde nastartovat. Tlačítko s človíčkem měly jen modely s alarmem a tlačítko slouží k deaktivaci pohybovyých čidel v B-sloupcích, třeba když v autě zůstane pes, aby to nehoukalo.
Novější modely měly mikrovlnnou dálku a stejný typ imobilizéru.
Nejstarší typ imobilizéru lze deaktivovat svépomocí (to radši nebudu zveřejňovat kvůli možnému zneužití, mohu poslat e-mailem), novější typy musí na diagnostiku a funkce imobilizéru se zakáže v jednotkce motoru. Podle popisu myslím, že máš ten nejstarší typ do 10/94, je to tak?



zdravim muzes mi prosimte poslat avot na odpojeni imobilisezu mam omegu 94 a rosvitil semi ten utikajici clovicek a auto nejde natocit dekuji muj imejl je Email
Alex
Odeslal: Saturday 09 May 2015 - 04:21:43

zdravím neměl byste návod na vyřazení imoilizéru na opel astru 1.4 1996 ztratil jsem chip z klíče a druhý klíč bohužel nemá budete moc hodný když mi napíešete ne email: Email předem díky za odpověd
Eiffelek
Odeslal: Wednesday 17 April 2013 - 19:16:37

Dobrý den, taky prosím o radu.Mam omegu b karavan r.v. 94 , taky mi nejde nastartovat a svítí utíkající panáček na panelu, rad bych se imobilizéru zbavil.Mail je Emailěkuji za odpověd
Tomm
Odeslal: Monday 15 October 2012 - 21:08:08

Ahoj LEGEND nebo někdo má úplně stejný problém z imob jako převážná většina pisatelů v tomto vlákně. Můžu taky poprosit o návod jak se ho zbavit ? Díky. email: Email
selma
Odeslal: Monday 10 September 2012 - 08:09:32

mám problém s imo na Opel Omega 2.5 V6 r.v.10/94.Mám nefunkční dálku,protože to předchozí majitel vykuchal.Můžete někdo poradit jak odstranit ten imobilizér.Rozsvítil se ten utíkající panáček a nejde nastartovat.Prosím o radu na Email
selma
Odeslal: Monday 10 September 2012 - 08:02:27

Host napsal ...

Legend napsal ...

Záleží jaký máš typ imobilizéru.
Modely asi do 10/1994 měly imobilizér ovládaný infra dálkou a pokud se auto odemklo jenom klíčem, tak nešlo nastartovat. V palubní desce je tlačítko se symbolem utíkajícího človíčka a to se rozsvítí, pokud dojde k odemknutí auta klíčem a signalizuje nemožnost nastartování.
Modely zhruba do konce roku 1995 měly infra dálku, která sloužila jen k odemknutí auta a v klíčku byl čip imobilizéru, tzv. transpondér, který bezdrátově komunikuje s řídící jednotkou motoru a při použití klíče bez čipu nebo s jiným čipem nejde nastartovat. Tlačítko s človíčkem měly jen modely s alarmem a tlačítko slouží k deaktivaci pohybovyých čidel v B-sloupcích, třeba když v autě zůstane pes, aby to nehoukalo.
Novější modely měly mikrovlnnou dálku a stejný typ imobilizéru.
Nejstarší typ imobilizéru lze deaktivovat svépomocí (to radši nebudu zveřejňovat kvůli možnému zneužití, mohu poslat e-mailem), novější typy musí na diagnostiku a funkce imobilizéru se zakáže v jednotkce motoru. Podle popisu myslím, že máš ten nejstarší typ do 10/94, je to tak?



Legend
Odeslal: Monday 21 May 2012 - 11:18:16

Je to tak, jen modelový rok 1994 má jednotku imobilizéru za airbagem a dá se vyřadit, u novějším modelů jedině vyměnit řídící jednotku motoru včetně kroužku okolo zapalování a čipu v klíči. Nebo sehnat řídící jednotku z auta z roku 1994 a připojit ji do stávajícího auta, potom pojede bez imobilizéru.
odpojeni imobilizeru
Odeslal: Monday 21 May 2012 - 09:56:27

Cao, ještě jsem se dočetl, že by měl jít imobilizer odpojit neboli propojit na tvrdo.
řj imobilizeru by měla být někde za airbagem spolujezce, ale žádnou jsem tam nenašel. Brouzdal jsem po fórech a zjistil, že imobilizérů bylo několik a podle toho co jsem zjistil jsem došel k závěru, že tuto jednotku imobilizéru měly asi jen auta do roku 94. Můžete mi to někdo potvrdit? Měl jsem na rozbrání jednu MV6 z roku 92 a tam ta jednotka byla, ale už přesně nevím ve kterých místech.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0473 sec,0.0177 z toho dotazů.