• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek :: Re: Mechanicky hluk při kolech v levém rejdu a přidaném plynu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Zdrahy
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 17:26:20
Ahoj lidi, nedávno jsem náhodou zjistil (musí být vypnuté radio, klima a zavřená okna aby bylo ticho) že když točím doleva a zároveň přidám plyn, ozve se mechanický hluk - jako by něco dřelo. Pocitově jde hluk směrem od pravého předního kola. Jde o OC 2,5DTi AT v kombi. Nechal jsem v servisu vyměnit ložiska v předních kolech, kotouče jsou OK a destičky nové - bohužel žádná změna
Když dám levý rejd bez plynu (na N), žádný hluk, zařadím D, přidám a začne to hlučet (něco točícího se o něco dře). V podběhu není vidět, že by to dřelo kolo. Nepotkal jste se někdo z vás s něčím podobným? Díky předem za jakoukoli radu.
Poslední odpovědi
Colommbo
Odeslal: Thursday 04 October 2012 - 16:42:20

Ecce, výfuk... Nicméně kolem výfuku je (relativně) tolik místa, že jsou-li všechny úchyty jak mají být a gumový závěsy v pořádku, nemají trubky a tlumiče v podstatě žádný prostor k nějakým úhybným manévrům... No, zaplaťpánbu, že jen tohle a přeju ti za všecky, abys tuhle poradnu dlouho nepotřeboval...! !_;
Zdrahy
Odeslal: Thursday 04 October 2012 - 15:26:56

Problém vyřešen nakonec je to naprosto ve špatném vláknu - v servisu zjistili, že je v jednom místě příliš malá mezera mezi výfukem a kastlí, no a jak jsem říkal, když jelo auto určitou rychlostí doleva, natlačilo to výfuk až na karoserii a ten zvuk byly vibrace od motoru.. Stálo mě to nové ložisko do předního kola (v servisu mi řekli, že stejně bylo na výměnu) a dost bolení hlavy, co ještě budu muset vyměnit.
Díky za tipy, koneckonců už jsem tady u vás dost zajímavých rad našel a jak to znám, určitě se tady ještě s nějakou otázkou objevím
Colommbo
Odeslal: Thursday 04 October 2012 - 10:28:22

Tomis: Odkaz
Tomis
Odeslal: Thursday 04 October 2012 - 00:03:49

Neco podobnyho taky slysivam .. ale zkouset otacky motoru? to mne zatim nenapadlo, prikladal jsem to nutnosti vymeny praveho predniho loziska (zatim nemeneno) .. zadni uz jo

BTW. potrebuju diferak nejlepe s prevodem kolem 2,7-2,8 .. sem s nima
Zdrahy
Odeslal: Wednesday 03 October 2012 - 20:41:51

Přišli jsme na to dnes (když jsem se točil na parkovišti a koumal jak a kdy se to ozývá). V podstatě jsem měl za to, že to má vliv na rychlost auta, ale zjistil jsem, že když rozjedu auto na určitou rychlost a vyřadím automat na N, s klesnutím otáček ten zvuk ztrácí na intenzitě. Doopravdy to vypadá, že v levém rejdu se přenáší vibrace od motoru do kastle dotykem kovové části motoru na kov kastle. Pocitově to jde z pravé přední strany, tipoval bych tedy logicky že to hlučí kolo, ale dnes jsme zjistili, že to doopravdy souvisí s otáčkami. Možná že když ho v levém rejdu odstředivá síla tlačí napravo a při akceleraci se naklání v uložení, tak se o něco opře.. zítra na to v servisu kouknou, tak doufám, že na něco přijdou..
Colommbo
Odeslal: Wednesday 03 October 2012 - 18:42:49

Zdrahy m.j. napsal "Přišli jsme na to, že hluk se ozývá v závislosti na otáčkách motoru, dokonce i když jedu nad určitou rychlost -zařadím Nko a šlápnu na plyn.." Takže ještě jestli tomu dobře chápu, tak ten zvuk je závislý na otáčkách motoru a ne na rychlosti auta a tedy otáčejících se kol...?
Zdrahy
Odeslal: Wednesday 03 October 2012 - 17:48:58

Ještě mě napadá, že mi nedávno dělali turbo (začalo téct, tak šlo ven, na repasi a zase dovnitř - přitom jsem nechal vytahat ty klapky v sání co o nich všichni píšete ) prakticky jsem ten zvuk zjistil potom, co jsem si to dovezl ze servisu.. To jen aby to bylo zajímavější Turbo je napravo dole u tohohle modelu..
Colommbo
Odeslal: Wednesday 03 October 2012 - 17:43:41

Taková (prozatímní) diagnóza mi přijde přinejmenším trochu zvláštní a jsem upřímně zvědav na resumé...
Zdrahy
Odeslal: Wednesday 03 October 2012 - 11:53:30

Dnes jsem se svezl s mechanikem, točili jsme se na parkovišti dokola s různou rychlostí, přidáváním a ubíráním.. Přišli jsme na to, že hluk se ozývá v závislosti na otáčkách motoru, dokonce i když jedu nad určitou rychlost -zařadím Nko a šlápnu na plyn..
Takže to vypadá, že jak se trochu naklání motor v závislosti na otáčkách, v okamžiku kdy ho celkově odstředivá síla tlačí na pravou stranu v levé zatáčce, dotýká se nějaká část motoru kastle.. no jsem zvědavý jak tohle v servisu najdou každopádně díky za tipy

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0615 sec,0.0229 z toho dotazů.