• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra eletrika :: Re: kontrolka S bliká
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
martin
Odeslal: Thursday 03 March 2011 - 10:11:16
zdarec,neví tak náhodou proč mi začne blikat sportovní režim při zařazení určitýho režimu podotýkám že je to automat a neděla to vždy při klasickym rozjezdu na D ale třeba hlavně při podřazení(jedu s kopca).pří klasickým D kdyč zmáčknu S tak se rosvítí a funguje tak jak má a normálně ho i vypnu.ale při tom blikání je tam prostě zařazenej vyšší stupen a musím vypnout motor a znovu nastartovat aby to zas nabehlo tak jak má a tet mudruj
Poslední odpovědi
jaroslav
Odeslal: Saturday 09 July 2011 - 07:26:02

Zdravím, mě když to dělalo, tak jsem vyměnil olej v automatu vč. filtru,( musíš sundat vanu),ale nepomohlo to. Nakonec to byl svazek kabelů vedoucí od řídící jednotky aut.převodovky do automatu. Vede to tunýlkem, kde jsou zároveň svody od výfuku a podle mě je tam velká teplota a ten kabel se dost ohřívá.Nový kabel jsem uložil do azbestové tkaniny a pořádně připevnil. Jinak uvnitř je mimo klasických vodičů ještě jeden,něco jako stíněný a ten to dělal.
Host
Odeslal: Thursday 17 March 2011 - 09:11:18

Legend napsal ...

Někdy rozebrat jde, někdy ne, je to podle typu auta. Jestli ho máš snýtovaný, tak bych ho přímo vyhodil a jestli jde rozebrat, tak se podívat dovnitř, ale spíš očekávám, že ani opravit nepůjde, budou vydřené kontakty a ty když zčásti chybí, tak už volič nemůže fungovat.


a mohl by jsi mi poslat fotku toho měniče jestli bude stejnej??jediný číslo co jsem vyčetl je CS208
Legend
Odeslal: Tuesday 15 March 2011 - 09:22:41

Někdy rozebrat jde, někdy ne, je to podle typu auta. Jestli ho máš snýtovaný, tak bych ho přímo vyhodil a jestli jde rozebrat, tak se podívat dovnitř, ale spíš očekávám, že ani opravit nepůjde, budou vydřené kontakty a ty když zčásti chybí, tak už volič nemůže fungovat.
martin
Odeslal: Tuesday 15 March 2011 - 08:32:42

Legend napsal ...

Je to tak, tento problém může způsobovat Volič - díl 14. Kdyžtak mám i jeden navíc z Vectry B 2.5V6, kdyby náhodou byl stejný, koupil jsem ho omylem a zbyl mi. Je přístupný tak nějak celkem dobře, v porovnání s jinými díly na Sintře V6, motorový prostor je opravdu plný:)



Zdarec,prosím tě nevíš jestli se dá ten volič rozebrat?kdybych ho chtěl vytáhnout naco si mám dát bacha mám tam mít nějakou určitou rychlost?no prostě nějakou malou jakoukoliv radu.
Legend
Odeslal: Saturday 05 March 2011 - 11:04:29

Je to tak, tento problém může způsobovat Volič - díl 14. Kdyžtak mám i jeden navíc z Vectry B 2.5V6, kdyby náhodou byl stejný, koupil jsem ho omylem a zbyl mi. Je přístupný tak nějak celkem dobře, v porovnání s jinými díly na Sintře V6, motorový prostor je opravdu plný:)
martin
Odeslal: Friday 04 March 2011 - 10:24:14

oka.o víkendu se na to mrknu a uvidíme.tak zatím dík za rady
mates
Odeslal: Friday 04 March 2011 - 09:24:21

Tady máš obrázek...
Odkaz
a jestli se nepletu, tak je to ta věc s označením 14 a naznačení umístění na převodovce.
mates
Odeslal: Friday 04 March 2011 - 08:41:59

Výměnou oleje i s filtrama nikdy nic nepokazíš.
Kde je ten volič přesně nevím, bude někde na převodovce...šaltrpáka je vlastně jen takovej přepínač kontaktů... Snad Legend by ti popsal, kde to přesně je...
martin
Odeslal: Friday 04 March 2011 - 08:34:33

máme ju od listopadu o kolo oleje nevím nic jak bude počasí planuju vyměnu těchto všech sraček.a zatím teda na to mrknu jestli není problem v tom co si popsal.dá se k tomu AT voliči dostat?zatím dík
mates
Odeslal: Thursday 03 March 2011 - 10:59:53

Znamená to chybu automatické převodovky, dělalo mi to taky na VecA. Občas se to rozblikalo, automat neřadil, ale manuálně to šlo. Po vypnutí a nastartování byl klid...na nějakou dobu.
Jak je na tom olej v AT? Byl někdy měněn? Kolik ho tam je? Tímhle bych asi začal... Pak by to mohl být volič AT, je to přidělaný na převodovce a můžou být zaoxidovaný kontakty...párkrát mi pomohlo při vyp. motoru kvedlat voličem AT po celé jeho délce, aby se to vošoupalo...
To je asi tak to nejjednodužší, co by s tím mohlo být...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0523 sec,0.0255 z toho dotazů.