• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka :: Re: automatická převodovečka
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
jan
Odeslal: Thursday 11 March 2010 - 17:14:28
Poradí mi někdo-mám Astru f 1,6i r.1996 automat.Po výměně oleje a filtru v převodovce,mi zařadí první-druhej stupeň a přehodí se do nouzového režimu(oranžový symbol r v kolečku-bliká).Do převodovky nalili cca.3,5l oleje.Ovšem při prvním převzetí auto dělalo,to co popisuji na začátku a při brzdění se dusilo a chvělo a nefungoval ukazatel rychlosti.Niní jsem auto opět převzal,načež do něj dolili ještě 1,5l oleje a auto se už nechvěje a nedusí se a ukazuje rychlost.Ovšem problém z řazením zůstal.Ve značkovém servisu mi řekly že se do převodovky lije 8l oleje.Tak já vážně nevím.
Poslední odpovědi
Martin
Odeslal: Thursday 05 December 2013 - 14:39:17

Ahojky mam uplne tan sami problem a to same auto tak to je tim olejem jo ja ho celej vypustil a dolil jsem tam jen dva litry to bude asi malo ze
jan
Odeslal: Thursday 25 March 2010 - 08:50:10

Tak převodovka se po dolití ještě 1,5l oleje rozjela a už částečně nezlobý.Řadí o moc dobře a je cítit i výkonově,že je lepší.Co se tíče úsporného režimu,tak asi při 150km/h se mi na dálnici přepla.Ovšem po zastavení jsem vypnul motor a následně nastartoval a už bežela v normálu.Podotíkám že mi to parkrát udělalo při ranním startu,že se přepnula do nouzáku.Ale po vypnutí a následným startem to zmizí a je pokoj.Ale to je jen občas(jednou za 14 dní).Diagnostiku jsem neděla.
jan
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 12:55:48

snad nám pomůže kontrola konektorů či diagnostika
JardaB
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 11:50:00

Na nejaky proplachovani a vymeny bych se vyprdnul, pokud je automat OK, na oleji prekticky nezalezi (jde jen o opotrebeni - zivotnost). Dle mych zkusenosti si necha libit dost. Specialni olej neni, uz proto, ze ho tam dost zbyde, pouziva se normalni. A Dexron II moc nestoji.
HDM = hydrodynamicky menic, v podstate hydrodynamicka spojka (2 vrtule v oleji mezi klikovkou a prevodovkou obrazne receno)
jan
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 11:43:34

nemám vůbec zdání ale vím jen že diagnostika s nimi nechtěla vůbec komunikovat.Nicméně nechám si prověřit zda-li není špatně zapojený konektor-že jich tam je uf-.A následně se objetuju s kamarádem a zkusím to ještě s tím olejem,proplach a poté tu diagnostiku.Jen mám ještě dotaz jestly není nějaký speciální olej na čištění automatů-asi jsem to už psal __; .A ještě mi prosím vysvětly co znamená pojem HDM
JardaB
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 10:51:38

Chvili jsem hledaql, to by mela byt tato prevodovka Odkaz - diagnostika urcite musi jit a asi napovi, co ji chybi...
Proc byla prevodovka venku??? Mozna domrvili nejake kabely nebo konektor. Olej se v podstate cely vymenit neda, ani kdyz je venku, ani kdyz se demontuje (z HDM ho jen tak nekdo nedostane). Kdyz uz proplach, tak se to dela nekolikanasobnou vymenou oleje (pri posledni filtr a ocisteni magnetu) nebo otevrenym obehem (v podstate se to tam leje a misto chladice pousti ven (nebo jinudy, to zalezi na typu, aby to slo pres HDM) Kazdopadne ta castecna vymena bezne staci.
Malo i moc oleje jsem zazil, kdyz je ho malo, tak to v zatackach prechazelo na neutral, kdyz moc, odesel po zahrati horem Kdyz se hned rozsviti konrolka, tipoval bych spis nejakou elektrickou zavadu, co hned RJ pozna.
jan
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 10:51:34

převodovka byla celá venku,to by odpovídalo i tomu,že se do ní vlezlo doposud 4,5l oleje.Zkusím auto znovu zahřát a zkontrolovat olej a uvydíme.Slyšel jsem že pokud je ho tam málo,automat nefunguje tak jak má.Co se tíče oleje,tak je tam Dexron 2-carlsson.Jen mě zajimá jestly neexistuje nějaký čistící olej.
jan
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 10:37:27

Takže dneska zkusím zkontrolovat hladinu oleje a snad budu chytřejší,jelikož tam 100% nalili jen 4,5l-dexron 2(červená barva).Poradili mi ještě že mám auto pořádně projet a třeba se to protáhne a převodovka se vrátí do normálu.
Martas
Odeslal: Friday 12 March 2010 - 10:10:36

Mela by tam byt prevodovka AF13 a mnozstvi oleje (Dextron II.) pri vymene by melo byt 3 - 3,5l, pri oprave prevodovky kdy se z nej vyleje uplne vsechno 5l.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0651 sec,0.0277 z toho dotazů.