Témata příspěvků | |
Milan | Ahoj, chci koupit Zafíru CDTi 1,9 88kW rok výroby 2006. Jaký je váš názor na Zafíru,můžete mi někdo poradit? Díky za odpovědi |
Poslední odpovědi | |
Legend | Bylo by lepší poslat foto té usazeniny, takhle je těžké posoudit o co přesně jde. Každopádně tento typ motoru můžu doporučit, kolega ho provozuje taky na LPG a vydržel 460.000km, než byla potřeba výměna motoru kvůli spotřebě oleje. |
Usazenina v hrdle | Zdravíčko pánové, prosím o radu. Hodlám se stát majitelem Zafiry a po pročtení všech pro a proti jsem se rozhodl pro 1.8i LPG, 92 Kw, rok 2004, dovoz z Itálie. Byl jsem se na ni mrknout a zdá se být v pohodě, jen mě zarazila žlutobílá usazenina v hrdle nádoby na chladící kapalinu. Víčko mastné kupodivu nebylo, ale pro ním je 3 mm vrstva čehosi mastného po obvodu hrdla. Bojím se, že to znamená prasklou hlavu, ale víčko motoru je taky bez emulze, tak nevím. Zatím jsem se s tím nesetkal, proto se chci zeptat, jestli se někomu podobný blivajz usazuje taky. |
JOB | Brenky napsal ... Jelikož se mi všechny dosavadní oply se*ou (OB MV6 ´96, Corsa B 1.2 8V ´96) tak přemýšlím nad koupí zafiry...samozřejmě už trochu novější...2002+. Jaké problémy jsou s naftovými motory? Konkrétně 2.2 DTi? Nejsem zastánce nafty ale přece jen to žere míň. A nebo ještě 2.2 16V benzín ale v plynu. Slabší motor tam nechci a jde mi o spotřebu. Můžete mi napsat klady a zápory těchto motorů? U novějších ročníků jsem přemýšlel i nad AT? Jaké jsou? Jsou spolehlivé? Nesypou se jako u omeg? Případně jakou jinou motorizaci doporučíte? Děkuji za reakce. Určitě se najdou lidi kteří jsou s naftovou 2,2 spokojeni , ale já osobně jsem viděl na dílně dvě OC a jednu zafiru s mrtvím čerpadlem.Přičemž ta zafira byla odvezena do autorizáku kdedaly nové a to opět odešlo cca po 2000 km záruku uznali a teď zatím jezdí. Osobně ve mě vzbuzuje větší důvěru motor 1,9 CDTi ale ten je cenově trochu jinde.Nicmnéně se nenech odradit o Omeze 2,5TD se taky říkalo kde co a já jsem relativně spokojenej ,třeba budeš mít štěstí. |
Brenky | Jelikož se mi všechny dosavadní oply se*ou (OB MV6 ´96, Corsa B 1.2 8V ´96) tak přemýšlím nad koupí zafiry...samozřejmě už trochu novější...2002+. Jaké problémy jsou s naftovými motory? Konkrétně 2.2 DTi? Nejsem zastánce nafty ale přece jen to žere míň. A nebo ještě 2.2 16V benzín ale v plynu. Slabší motor tam nechci a jde mi o spotřebu. Můžete mi napsat klady a zápory těchto motorů? U novějších ročníků jsem přemýšlel i nad AT? Jaké jsou? Jsou spolehlivé? Nesypou se jako u omeg? Případně jakou jinou motorizaci doporučíte? Děkuji za reakce. |
Tabec | I s prihlasenim vysla na necelych 380 000. Neni to uplne malo. |
Milan | kolik jsi za ni dal? |
Tabec | Prave jsme koupil Zafiru B, ale se silnejsim motorem 1.9/110kW. Ma najeto cca 47000, rok 2007. dovezl jsem si ji z Nemecka, kde byla koupena ze znackoveho servisu, takze tem kilometrum celkem verim. Auto je prakticky nove. Predtim jsem mel starsi Lagunu sedan a musim rict,z e Zafira se proti te lagune chova jako motokara - nakony minimalni, drzeni stopy ukazkove (trochu lepsi podvozek maji fordy, ale to je uz celkem spicka). Trochu me zlobi ta mala zrcatka jak uz nekdo psal, ale da se na to zvyknout. Vnitrni prostor je dostatecne velky pro 5 dospelych vcetne kufru. ty dve zadni sedacky jsou prece jen takove nouzove - rekl bych mista asi jako v Audi A4 vzadu, mozna trochu vic Celkove to auto je celkem velke (myslim vevnitr), pohodlne (nastup, vystup) a vykonne - ten motor je skutecne dobry. Neni to sportovec, ale velmi dobry tahoun a pritom usporny (spotreba po 1000km 6,2l/100km dle PP). Pokud potrebujete vetsi auto a nemusi to byt nejaka omalovanka (viz. pohodlna, vybavena ale poruchova francouzska auta) pak se da jen doporucit. |
Marky | Lhex napsal ... v mém katalogu jsou motory Z19DTH 16Ventil, 110kW Z19DTL 8ventil 74kW Z19DT 8ventil 88 kW (88kW 16ventil jak se píše v tom druhém vláknu IMHO není) všechny jsou značený jako 1,9CDTi Nemas tam uveden Z19DTJ - to je 88kW a 16V . Odkaz Toto napsal RomanK, ktereho mozna nekteri znate "Motory Z19DTL a Z19DT jsou identické, stejně tak jako Z19DTJ a Z19DTH. První dva typy motorů jsou 8 ventilové, druhé dva 16 ventilové. Jediný rozdíl mezi identickými motory je v software řídící jednotky (nic jiného jsem zatím nezjistil). Slabší verze ale nejde přehrát na silnější - TECH 2 hlásí neodpovídající HW řídící jednotky. Co se týče spolehlivosti, tak jednoznačně 8 ventilové verze, konkrétně Z19DT." Odkaz |
Lhex | Milane, a co kdybys sis třeba podle značení motoru našel na netu třeba výkonové křivky a další podrobnosti!!! Samozřejmě, že je maximální výkon důležitej, ale spíš se jedná o to v jakých otáčkách chceč preferenčně jezdit, jak se který motor povedl, jaké jsou zkušenosti, časté závady a nezlob se to ti sem z googlu koírovat nebudu.. A že si to máš objet a sám vyzkoušet už víš!! |