Home
Klub
Členové klubu
Kdo Jsme
Stanovy klubu
Poradna
Články
Galerie
Galerie srazy
Galerie video
Stahuj
Odkazy
Mapa Servisů
Kontakt
Sitemap
Fórum
Opel Club Renbau
::
Vlákna
:: Poradna Omega ::
OMEGA
::
Omega podvozek
:: Re: Zadieranie volantu v priamom smere - Omega C
Vaše jméno:
Odpověď:
[quote1713540005=csala] [quote1215600485=Yper] Aha, takže pokud JardaB hovořil o měnitelnosti síly posilovače a "nastavení na tuho , tak jsem automaticky předpokládal volitelnosta nastavení dle vůle řidiče a to tedy mají skutečně jen auta s elektronickým posilovačem např. Fiat Stillo (městský provoz a silnice). Dvouúrovňová tuhost v závoslosti na rychlosti jízdy auta je pak něco jiného - to řídí přepouštěcí ventil v případě čerpadla poháněného mechanicky a nebo výkonem elektromotoru který pohání čerpadlo posilovače, protože čím rychleji jedu, tak mi valivost pomáhá s koly točit. Jsou dokonce auta, kde při určité rychlosti, při jejím zvyšování, dojde k plynulému odstavení celého posilovacího systému, protože je zbytečný. Jen nechápu název "pomocnej čep" řízení? Abychom zde nehovořili o jednom a tom samém, ale ve slangové terminologii podle krajů! :O Na spojovací tyči řízení je prostě u kola "jen" čep řízení. [/quote1215600485] Ten "pomocnej cep rizeni" som prevzal odtial [link=adresa odkazu][/link] http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?90482 [link=adresa odkazu][/link] Ano, moderne auta s elektrickym pohonom cerpadla posilnovaca riadenia maju takzvany degresivny ucinok posilnovania. Cize v zavislosti od rychlosti - cim vyssia rychlost tym mensi ucinok posilnovania. Ak si dobre spominam, tak napriklad Fabia zacina posilnovat az pri rychlosti nizsej ako 40km/hod. Nastup posilnovaca je plynuly a zo znizovanim rychlosti ucinok posilnovania rastie. Pri nulovej rychlosti je maximalny. [/quote1713540005]
Velikost písma...
7px
8px
9px
10px
11px
12px
14px
15px
18px
20px
22px
24px
26px
28px
30px
36px
Přihlásit se
Jméno:
Heslo:
Pamatovat si mě
[
Registrace do klubu renbau
]
[
Zapoměl jsi heslo?
]
Hostů online:
121
Členů online:
0
Nejnovější člen:
Vektraftopu
Chatbox
Colommbo
18 Apr : 19:01
A zrovna koukám, že výuční list má, či co to je...
Odkaz
Colommbo
17 Apr : 20:57
Nebo možná i Jerry - viděl jsem kdysi fotku ze Štoků, jak strká šroubovák do zásuvky... A jelikož to přežil, mohl by vědět co a jak.
Jaryn
17 Apr : 05:46
Ten asi bude mít jiné starosti.
Colommbo
16 Apr : 22:10
Jestli dorazí Kuba (Legend, podle komentáře se chystá), myslím, že by se mohl nechat přemluvit...
Jaryn
16 Apr : 21:50
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.
Colommbo
05 Apr : 21:01
Koule na elektrokolo vypadá stejně jako koule na kolo, akorát do ní vedou dráty...
qpc
30 Mar : 13:51
jak vypadá koule na elektrokolo?
Colommbo
29 Mar : 12:34
Ať žije náš předseda!
Colommbo
29 Mar : 11:05
Asiford, to neznám...
Jaryn
28 Mar : 22:35
Přijeď klidně na trakaři. Hlavně když dorazíš.
Zobrazit všechny příspěvky
(1993)
Poradna Opel
-
2.5 DTI vysoký tlak vraceč..
-
Snímač venkovní teploty
-
Praskání pojistky
-
Kod Blaupunkt
-
Vadná elektronika čerpadla..
-
x20xev netaha
-
palivové čerpadlo u Agily
-
Chybové kódy (vyvbolání ..
-
Pomoc Opel Astra G 2.016v x2..
-
Pžebíjení baterie
-
Zadní náprava Opel Vectra ..
-
Demontáž středového pane..
-
NEFUNGUJE KLAKSON
-
Nouzovy rezim
-
výměna baterie v klíčku
-
car2003 - corsa C
-
Záhadná pojistka
-
Čidlo vačky
-
1.6 16v Tigra A
-
sjíždění brzd
-
manuál na omegu a
-
klíma Vectra B
-
Zateka
-
Automat
-
VeBe carvan - repas zadní n..
OCR Srazy
Vygenerováno za:0.0877 sec,0.0386 z toho dotazů.