Home
Klub
Členové klubu
Kdo Jsme
Stanovy klubu
Poradna
Články
Galerie
Galerie srazy
Galerie video
Stahuj
Odkazy
Mapa Servisů
Kontakt
Sitemap
Fórum
Opel Club Renbau
::
Vlákna
:: Poradna Vectra ::
VECTRA
::
Vectra motor
:: Re: Výpadky motoru 2,0 Di (X20DTL)
Vaše jméno:
Odpověď:
[quote1711701048=Yper] 2 EnRico: ..přišel a opravil 2 Prazdroj: ..zabiju Tě až Tě uvidím! Zdá se, že jsem to opravil. Když jsem totiž jezdil s jednotkou řízení volně položenou pod oknem, tak když jsem náhodou chytil větší díru, tak jak neupevněná jednotka nadskočila a klepla si o karoserii, tak k výpadku motoru došlo znovu, ale motor šel okamžitě natočit. Pod oknem jsem ji samozřejmě vozil proto, protože se ochlazovala a nevypadávala. Takže jsem to psychicky nevydžel, jednotku odpojil, vycuknul ven a rozebral. Když jsem ji propájoval posledně, tak jsem nemohl propájet jednu stranu toho čipu proto, protože jsem se nevešel hroem mikropájky na lůžko čipu a packy sousedního švába. Proto jsem si vzal novou odporovou mikropájku, vyndal něděný hrot, nechal ho osoustružit na průmě asi 3mm a s dlouhým hrotem. Pak jsem si donesl velkou lupu a umístil do držáku, pájku zahřál, kontakty natřel roztokem lihu s rozpuštěnou kalafunou a celého švába jsem dokolečka propájel, včetně tohou sousedního, který byl také již jednou pájen. Aby to nebylo málo, tak jsem propájel i všechny přívodní piny od konektorů. Byla to pakárna, ale jen jsem kontakty ohřál tak, aby se hnuly - sín se slil. Pak po připojení jednotky jsem motor nastartoval a zkoušel s jednotkou klepat o karoserii a motor kupodivu nevypadl. Takže jsem nakonec jednotku vsadil do boxu a zadělal vodotěsným překrytí. zatím vše drží. Je to už 14 dní. Nevím jestli jsem to psal i předtím, protože jsem líný číst to co bylo napsaáno předtím, ale motor nešlo nastartovat i tehdy, když stálo auto na slunci. Kontrolka motoru se vůbec nerozsvítila. Musel jsem auto vyvětrat a jednotku odpojit a ochladit a pak auto chytlo. Takže tak - zde, na tomto příkladu je vidět, že kdybyste se s poruchou obrátilo na některý autorizovaný servis, tak Vám vymění čidlo otáček, pak vstřikovací čerpadlo a pak celou řídící jednotku. Není každý servis stejný, ale některé zaručené rady samotných automechaniků těchto servisů nejenže tahají za uši, ale i za oči! !amazed [/quote1711701048]
Velikost písma...
7px
8px
9px
10px
11px
12px
14px
15px
18px
20px
22px
24px
26px
28px
30px
36px
Přihlásit se
Jméno:
Heslo:
Pamatovat si mě
[
Registrace do klubu renbau
]
[
Zapoměl jsi heslo?
]
Hostů online:
204
Členů online:
0
Nejnovější člen:
krystof
Chatbox
Jaryn
28 Mar : 22:35
Přijeď klidně na trakaři. Hlavně když dorazíš.
JardaB
28 Mar : 21:41
Jsem kouknul sem po letech a asi bych prijel. Asi fordem protoze ma kouli na elektrokolo jestli to prezijete
pepik99
22 Mar : 16:51
Wonderboys
15 Mar : 07:02
Přeji hezký den
TOMdesign
02 Mar : 20:57
Zdar děcka
Jerry
02 Mar : 00:38
Už to tam máte kluci nedočkavý
Jaryn
01 Mar : 23:01
Seč 2024 !!!
Colommbo
29 Feb : 21:13
Seč 2024...?
Jerry
07 Feb : 20:09
Vždyť už se domluvili
qpc
07 Feb : 16:00
tak už se domluvte
Zobrazit všechny příspěvky
(1984)
Poradna Opel
-
2.5 DTI vysoký tlak vraceč..
-
Snímač venkovní teploty
-
Praskání pojistky
-
Kod Blaupunkt
-
Vadná elektronika čerpadla..
-
x20xev netaha
-
palivové čerpadlo u Agily
-
Chybové kódy (vyvbolání ..
-
Pomoc Opel Astra G 2.016v x2..
-
Pžebíjení baterie
-
Zadní náprava Opel Vectra ..
-
Demontáž středového pane..
-
NEFUNGUJE KLAKSON
-
Nouzovy rezim
-
výměna baterie v klíčku
-
car2003 - corsa C
-
Záhadná pojistka
-
Čidlo vačky
-
1.6 16v Tigra A
-
sjíždění brzd
-
manuál na omegu a
-
klíma Vectra B
-
Zateka
-
Automat
-
VeBe carvan - repas zadní n..
OCR Srazy
Vygenerováno za:0.0528 sec,0.0294 z toho dotazů.